Hrvatska turistička zajednica osvojila je sve novom objavom koju je podijelila na službenom profilu na Instagramu, a koju je posvetila Baby Lasagnu i njegovom nastupu na Eurosongu.
Oni su tako objavili fotografiju dviju mačaka koje sjede u avionu, točnije na avionskim sjedalima koja su prekrivena heklanim tabletićima, a koji su inače poznati kao zaštitni znakovi Baby Lasagne, prenosi Dnevnik.hr.
– Hej Croatia Airlines, neka zrakoplovi zablistaju za Euroviziju u Zagrebu 2025.! Baby Lasagna je spreman za osvajanje Eurovizije – stoji u opisu objave je do sada lajkalo više od osam tisuća ljudi.
INTERVJU - CHEF MISLAV BOŽIĆ: Krapinski restoran Kramberger ima novog majstora zanata u kuhinji, koji želi stvoriti tim koji će dijeliti njegovu strast prema kuhanju
U skladu s novom europskom regulativom, metropolitan.hr je nadogradio politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo Vam omogućili što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost našeg portala. Daljnjim korištenjem našeg portala, suglasni ste s korištenjem kolačića.Prihvaćam