SVE ZA NJU

Poznate dame u kampanji ‘Misli na sebe. Misli na nju’

Objavljeno: 07.02.2020. Renata Cisar

Poznate dame Iva Šarić, Antonija Stupar Jurkin, Barbara Nola i Ankica Dobrić priključile su se kampanji ‘Misli na sebe. Misli na nju’ udruge Sve za nju, kojom su prikupljena sredstva za borbu protiv malignih bolesti kod žena.

Udruzi Sve za nju koja okuplja žene oboljele od malignih bolesti uručena su sredstva prikupljena donatorskom kampanjom ‘Misli na sebe. Misli na nju’. Ovom hvalevrijednom kampanjom u proteklim mjesecima prikupljena su sredstva u iznosu od 40.150,00 kuna i donirana Udruzi za daljnji rad i razvoj njihovih projekata u svrhu pružanja psihološke pomoći ženama oboljelim od malignih bolesti, kao dio terapije na putu ozdravljenja.

Ručnici s porukom THINK PINK – Misli na sebe i pregledaj se! proteklih mjeseci osvojili su srca diljem Hrvatske. Posebno dizajnirane ručnike u četiri vesele boje, s kratkom ušivenom porukom koja nas svakog dana u intimi kupaonice nakon tuširanja podsjeća na životno važan samopregled dojki, albumom prekrasnih fotografija predstavile su poznate dame Iva Šarić, Antonija Stupar Jurkin, Barbara Nola i Ankica Dobrić.

– Zahvaljujemo gđi. Nini Andrijanić prije svega na ideji da jednu kampanju posveti zdravlju žena i podsjećanju na važnost samopregleda dojki, a potom što je našu Udrugu izabrala kao primatelja donacije. Omogućila nam je da nastavimo pružati podršku ženama oboljelim od malignih bolesti među kojima je najviše baš žena oboljelih od raka dojke. Zahvaljujemo svim partnerima u kampanji te kupcima ručnika s porukom – izjavila je glavna tajnica udruge Sve za nju Ljiljana Vukota.

Kupci ručnika imali su priliku iskoristiti i popuste na odabrane dijagnostičke preglede za rano otkrivanje raka dojke u poliklinici Medikol, čime je dodatno potaknut interes građana na odlazak na preglede.

– Ako smo ovom kampanjom uspjeli osvijestiti građane o važnosti brige za zdravlje, potaknuti žene na samopreglede i odlaske na češće preglede napravili smo ono zbog čega je kampanja i pokrenuta. Nadam se da ćemo imati još sličnih projekata u kojima se na prvo mjesto stavlja ono što bi svima trebalo biti najvažnije – zdravlje! – istaknula je začetnica kampanje ‘Misli na sebe. Misli na nju’, direktorica tvrtke Wib Solutions Nina Andrijanić.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba