ISTRAŽIVANJE MEĐU TVRTKAMA ČIJA JE PRIMARNA DJELATNOST TRGOVINA POKAZALO:

Ovo su tri najpoželjnija poslodavca u Hrvatskoj

Objavljeno: 02.08.2022. Metropolitan

Istraživanje o poslodavcima prvog izbora, 18. po redu koje provodi MojPosao, otkrilo je tko su najpoželjniji poslodavci u Hrvatskoj i koji su razlozi njihove atraktivnosti, piše Poslovni. U istraživanju provedenom tijekom 2021. i 2022. godine sudjelovalo je gotovo 25.000 ispitanika.
MojPosao je u istraživanju izdvojio samo one tvrtke kojima je primarna djelatnost G – Trgovina na veliko i malo. Kada se u obzir uzmu samo ispitanici koji su birali tvrtke iz djelatnosti trgovine na veliko i malo, ovo su tri najbolja poslodavca: dm-drogerie markt, koji je dobio gotovo polovicu bodova, LIDL Hrvatska s 13 posto bodova te Müller trgovina Zagreb s devet posto bodova.

Kad se gleda samo broj ljudi koji je glasao za neku tvrtku, bez obzira na koje mjesto ju je stavio, ispada da bi za dm-drogerie markt radilo 63 posto ispitanika od onih koji su naveli tvrtku iz djelatnosti trgovine. Ispitanici koji su na prvo mjesto stavljali tvrtke iz djelatnosti trgovine u najvećoj su mjeri kao presudni faktor ocijenili sigurnost radnog mjesta (44 posto).
U odnosu na cijeli uzorak, ispitanicima kojima su tvrtke iz djelatnosti trgovine na prvom mjestu, u većoj mjeri presudnim smatraju visinu plaće (42 posto), dok u manjoj mjeri nego ukupni uzorak presudnom smatraju priliku za napretkom u struci.
Ispitanicima kojima je dm-drogerie markt d.o.o. poslodavac prvog izbora, presudna je visina plaće i ostale materijalne beneficije te harmonični odnosi na radnom mjestu. LIDL d.o.o. poželjan poslodavac prvenstveno zbog sigurnosti radnog mjesta, baš kao i MÜLLER TRGOVINA ZAGREB d.o.o. te Kaufland. Fortenova grupa je atraktivan podjednako zbog harmoničnih odnosa te sigurnosti radnog mjesta.
Polovica zaposlenih ispitanika (49 posto), a kojima je poslodavac prvog izbora tvrtka iz djelatnosti trgovine, često razmišlja o promjeni poslodavca. To je nešto više nego što to razmišljaju ispitanici iz ukupnog uzorka (46 posto). Trećina zaposlenih ispitanika (33 posto) ponekad razmišlja o promjeni poslodavca, dok 18 posto ispitanika uopće ne razmišlja o promjeni poslodavca.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter