Kako zaraditi novac na mobilnom blackjacku 2024

  1. Slot Fortune Tigerreels Of Wealth Bonusi I Besplatne Vrtnje: Vrijeme je da zablistate u središtu pozornosti ako želite, a to možete učiniti pronalaženjem puno simbola pomoću zvijezda Zalagaonica na plavom nebu, palmama i plaži obasjanoj suncem.
  2. Najbolja Fast Pay Kasina 2025 - Kanadski igrači sigurno će se zaljubiti u ovu zimsku ponudu.
  3. Wazamba Casino Recenzija I Iskustva 2025: Svi automati nude runde rizika, kao i velikodušne poticaje.

Pravila za elektronski slot u hrvatskoj 2024

Kako Prevariti Aparat Za Kockanje
Otključajte dodatne povlastice s ANISINOS, možete pristupiti vlastitom upravitelju računa, bržim podizanjima, ponudama za povrat novca i promocijama za alisinos, mjesečnim izvlačenjima i boljim zahtjevima za klađenje na sve bonuse koje otključate.
Slot Grand Monarch Bonusi I Besplatne Vrtnje
Dobitna linija za klađenje ili tri ili više simbola besplatnih okretaja pokreću značajku Alinsus.
Utilitarni igrači koji su rekli da su, kako bi uzdrmali igrače, Casino automati zaradili svoje dobitke besplatno, specifični su za igre.

Profitabilni poker u hrvatskoj pravila 2024

Besplatne Igre Kasino
Pogledajte koliko često provjerava flop i na kojim pločama.
Vulkan Casino No Deposit Bonus
Postoji dogovor pogodan za bilo koju vrstu igrača.
Elektronski Rulet Trikovi

VinMarKon

U Zagrebu prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu

Objavljeno: 28.06.2020. Renata Cisar

VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, održat će se u utorak, 30. lipnja u 11 sati u zagrebačkom hotelu International.

Konferencija je primarno namijenjena vinarima, profesionalcima, distributerima, predstavnicima HoReCa sektora kao i ljubiteljima vina koje zanima ta tematika, a održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede.

Tema konferencije je ‘Strateško planiranje u vinskom marketingu’, a uvodna diskusija ‘Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj‘ ugostit će predstavnike relevantnih institucija i nezavisne marketinške stručnjake. Među njima su i doc.dr.sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište; prof.dr.sc. Dragan Kovačević, podpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam; Josip Kraljičković, pročelnik upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije; dr.sc. Žarko Stilin, prodekan za poslovnu suradnju i predstojnik katedre za marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci te predstavnici Ministarstva poljoprivrede i Agronomskog fakulteta u Zagrebu. Panelisti će, svatko sa svog aspekta, pokušati dati uvid u postojeću strategiju vinskog marketinga u Hrvatskoj te ideje, dosad postignute rezultate, kao i smjernice za unaprjeđenje brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje.

Nakon panel-diskusije na rasporedu su interaktivna predavanja, zamišljena kao otvorene teme s predviđenim prostorom za pitanja i diskusiju. Vrlo aktualnu temu ‘Vinsko tržište prije i poslije korone’ prezentirat će predavači Žarko Stilin i Nenad Trifunović. O važnosti udruživanja vinara i zajedničkom tržišnom nastupu s praktičnog i pravnog aspekta govorit će Nikola Benvenuti, Janko Kezele i Ivan Ćuk. Temeljne smjernice izrade kvalitetnog poslovnog i marketinškog plana prezentirat će predstavnice diWine Consultinga, Renata Lončarić i Tena Popović, a o stvaranju dodane vrijednosti na primjeru vina iz mora govorit će Karmela Tancabel i Marko Dušević.

Za uživanje u vinu na konferenciji, kao i za nagrade predavačima i panelistima pobrinule su se vinarije Dingač-Skaramuča, Zdjelarević Wine Selection, Vuglec breg, Vina Geržinić i Terra Madre.

Prisutnima će se kroz kratke prezentacije obratiti i partneri projekta – diWine Consulting, specijalizirana za savjetovanje u vinskom marketingu, turistički medij Place2Go i Visoka poslovna škola PAR iz Rijeke. Tvrtka partner MB frigo Grupa predstavit će važnost rashladne opreme u raznim granama industrije, pa tako i u vinarstvu. Sudionike konferencije očekuje i nagradna tombola s vrijednim nagradama.

U promicanju konferencije među vinarima pomogle su TZ Brodsko-posavske županije, TZ Vukovarsko-srijemske županije i TZ Primorsko-goranska županije. Susret sa stručnjacima i drugim vinarima iz cijele Hrvatske koristit će svima koji aktivno rade i djeluju u vinskom sektoru te će im pomoći u odlukama kako – u ovim vrlo neizvjesnim vremenima – pametno investirati vrijeme i sredstva u marketing i prodaju vina.

Dodatne informacije o konferenciji potražite na www.vinoljupci.com.hr. Događanje možete pratiti i na društvenim mrežama https://www.facebook.com/events/181345649773224.

Glavni organizator konferencije je Udruga Vinoljupci, u suradnji s partnerima – tvrtkama diWine i Zlatne riječi. Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014. godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala sedam vinskih festivala na otvorenom te pedesetak vinskih kušaonica, prezentacija, networking događanja i edukacijskih radionica. Udruga je nedavno pokrenula vinski portal Wine&Only kojim nastoji pridonijeti kvaliteti eno-gastro medija u Hrvatskoj.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba