Najbolji automati za igre na sreću kasina za pobjedu 2024

  1. Slot Fishin Frenzy Power 4 Slots Bonusi I Besplatne Vrtnje: Vampirska ludost dosegla je vrhunac 2024, godine, a Ninsi je odlučila iskoristiti tu popularnost razvijajući novu igru bez depozita ninsi.
  2. Rulet Bez Krupijea - Dakle, sigurno ćete uživati u igranju automata za igre na sreću, ako ste već ljubitelj igara na sreću.
  3. Inspired Casino Igre Recenzija: Australski programeri automata za igre na sreću su prvi koji su objavili niz automata koji igračima nude više od 100,000 načina za pobjedu.

Najbolji virtualni slot u hrvatskom 3d kasino

Queenvegas Casino 50 Free Spins
Osim toga, možete ga koristiti za uplate i isplate, ne treba vam zaseban račun, a transakcije možete obraditi u roku od nekoliko minuta.
Slot Pirate 21 Bonusi I Besplatne Vrtnje
Trošak svakog respina ne ukazuje na šanse ili šanse da se uzastopno pojavljuju podudarne kombinacije simbola.
Predsjednik Isthmian League Nick Robinson rekao je da je skupina izuzetno zbunjena rezultatom.

Popularni rulet bez depozita

Platinum Play Casino No Deposit Bonus
Gostima su na raspolaganju luksuzna posteljina, sofisticirani kozmetički pribor, mekani ogrtači i visokokvalitetni pribor za kupanje i tuširanje.
Relax Gaming Slot Igre Igrajte Besplatno
Jamstva turnira znače da bez obzira na to koliko se ljudi prijavi za turnir, nagradni fond mora iznositi navedeni minimalni iznos.
Slot Fishin For Gold Bonusi I Besplatne Vrtnje

IZMJENE ZAKONA O SIGURNOSTI PROMETA: OPORBA OVU ODREDBU OCIJENILA SKANDALOZNOM, VLADAJUĆI MISLE DA SE NJOME ŠTITE ŽIVOTI

Liječnici će moći procjenjivati sposobnost vozača i o tome obavještavati policiju

Objavljeno: 17.02.2022. Metropolitan

Za vrijeme rasprave o izmjenama i dopunama Zakona o sigurnosti prometa na cestama, saborska  je oporba u srijedu ocijenila prijedloge po kojima bi liječnici prijavljivali privremenu nesposobnost svojih pacijenata da voze, skandaloznom, dok su vladajući isticali da će se izmjenama tog zakona povećati zaštita zdravlja i života sudionika u prometu, piše Poslovni.hr

Vladajući su napomenuli da ovim izmjenama Zakona žele smanjiti broj ljudi koji stradaju u prometu, a državni tajnik u Ministarstvu unutarnjih poslova Žarko Katić je upozorio da je u 2020. bilo 58 poginulih na milijun stanovnika, dok je prošle godine bilo njih 71.

Najviše rasprave

Prijedlog koji je posebno podigao prašinu, a rečeno je da se uvodi ovim izmjenama i dopunama, je da liječnici izdaju obavijesti o privremenoj nesposobnosti za upravljanje vozilima zbog privremenog zdravstvenog stanja vozača. Uz liječničko upozorenje vozaču, liječnici bi o tome trebali obavijestiti i policijsku upravu i postaju prema mjestu prebivališta vozača. Katić je dodao i da je ministar zdravstva, u ovom slučaju, dužan uskladiti Pravilnik o zdravstvenim pregledima vozača i kandidata za vozače i u skladu s time, propisati stanja zbog kojih vozači nisu sposobni privremeno upravljati vozilom najduže pola godine.

Ova je odredba potakla najviše rasprave. Iz SDP-a su poručili kako taj prijedlog neće podržati, a Klub zeleno-lijevog bloka ocijenio ga je prijedlog skandaloznim. Tvrde da to neće povećati sigurnosti na cestama, nego upravo suprotno. Smatraju da pacijenti zbog toga neće ići svojim liječnicima obiteljske medicine jer će znati da im se to može dogoditi, a zbog toga, objašnjavaju, neće ni prijaviti zdravstvene tegobe koje imaju te neće uzimati propisanu terapiju. 

Uz ovaj prijedlog, izmjenama i dopunama će se regulirati sudjelovanje u prometu osobnih prijevoznih sredstava (električni romobili, električni monocikli, segway i slično), uredit će se pravo i način korištenja površina na kojima se mogu kretati, te će se urediti uvjeti koje moraju ispunjavati takva vozila i njihovi vozači. Također, uvode se i dvije nove kategorije prijevoznih sredstava: pomoćna pješačka sredstva (romobili bez motornog ili električnog pogona, bicikli, role, koturaljke i drugo) te osobna prijevozna sredstva, odnosno, ona koja do sada nisu bila razvrstana ni u jednu kategoriju (monocikl s motornim ili električnim pogonom, segway te romobili s motornim ili električnim pogonom i drugo). 

Dobna granica

Određeno je da su se spomenuta vozila dužna kretati biciklističkom stazom ili biciklističkom trakom, uz iznimku koja bi vrijedila na dionicama županijskih, lokalnih i nerazvrstanih cesta na kojima je dopuštena brzina kretanja do 50 kilometara na sat i manja, što više uz desni rub kolnika, ako je isto dopušteno prometnim znakom. 

Također, definirana je i dobna granica za upravljanje osobnim prijevoznim sredstvima tog tipa, a ona je minimalno 14 godina. 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba