Kasino 3d kockanje online

  1. Quickspin Casino Igre 2025: Igrači se mogu suočiti sa štitom i dva mača, plavim kosturom na prijestolju, zelenim vukodlakom, ljubičastim vampirom i crvenom lubanjom.
  2. Senator Casino Recenzija I Iskustva 2025 - Dokazivo pošteni kockarnice su kockarnice koje korisnicima nude mogućnost da sami provjere ovu slučajnost rezultata.
  3. Wizard Games Casino Igre Recenzija: Dno crta je da, da biste odabrali optimalnu strategiju, morate odabrati između 4 i 8 brojeva po krugu u kenu s 80 brojeva.

Igrajte live slot bez novca 2024

Slot Butterfly Bonusi I Besplatne Vrtnje
Sam bonus se ne može povući, a svaki zahtjev za povlačenje s računa poništit će sve bonuse primljene na računu do danas.
Slot Sunset Delight Bonusi I Besplatne Vrtnje
Sljedeći veliki izvor prihoda od novog zakona vjerojatno će biti pokretanje državne online lutrije, za koju se očekuje da će biti pokrenuta do proljeća.
Podrijetlo izraza podrazumijeva društvena okupljanja i društvene događaje.

Online rulet bez depozita kako igrati

Najbolja Kasina Paykasa
Igranje pokera dovoljno je teško samo po sebi da ne morate brinuti o pogreškama ili pogrešnom čitanju situacija zbog softvera.
Platinumplay Casino 50 Free Spins
Dodajte malo svjetlucanja ovoj pozivnici lijepljenjem nekoliko strateških metalnih šljokica.
European Roulette Casino No Deposit Bonus

VinMarKon

U Zagrebu prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu

Objavljeno: 28.06.2020. Renata Cisar

VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, održat će se u utorak, 30. lipnja u 11 sati u zagrebačkom hotelu International.

Konferencija je primarno namijenjena vinarima, profesionalcima, distributerima, predstavnicima HoReCa sektora kao i ljubiteljima vina koje zanima ta tematika, a održava se pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede.

Tema konferencije je ‘Strateško planiranje u vinskom marketingu’, a uvodna diskusija ‘Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj‘ ugostit će predstavnike relevantnih institucija i nezavisne marketinške stručnjake. Među njima su i doc.dr.sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište; prof.dr.sc. Dragan Kovačević, podpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam; Josip Kraljičković, pročelnik upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije; dr.sc. Žarko Stilin, prodekan za poslovnu suradnju i predstojnik katedre za marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci te predstavnici Ministarstva poljoprivrede i Agronomskog fakulteta u Zagrebu. Panelisti će, svatko sa svog aspekta, pokušati dati uvid u postojeću strategiju vinskog marketinga u Hrvatskoj te ideje, dosad postignute rezultate, kao i smjernice za unaprjeđenje brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje.

Nakon panel-diskusije na rasporedu su interaktivna predavanja, zamišljena kao otvorene teme s predviđenim prostorom za pitanja i diskusiju. Vrlo aktualnu temu ‘Vinsko tržište prije i poslije korone’ prezentirat će predavači Žarko Stilin i Nenad Trifunović. O važnosti udruživanja vinara i zajedničkom tržišnom nastupu s praktičnog i pravnog aspekta govorit će Nikola Benvenuti, Janko Kezele i Ivan Ćuk. Temeljne smjernice izrade kvalitetnog poslovnog i marketinškog plana prezentirat će predstavnice diWine Consultinga, Renata Lončarić i Tena Popović, a o stvaranju dodane vrijednosti na primjeru vina iz mora govorit će Karmela Tancabel i Marko Dušević.

Za uživanje u vinu na konferenciji, kao i za nagrade predavačima i panelistima pobrinule su se vinarije Dingač-Skaramuča, Zdjelarević Wine Selection, Vuglec breg, Vina Geržinić i Terra Madre.

Prisutnima će se kroz kratke prezentacije obratiti i partneri projekta – diWine Consulting, specijalizirana za savjetovanje u vinskom marketingu, turistički medij Place2Go i Visoka poslovna škola PAR iz Rijeke. Tvrtka partner MB frigo Grupa predstavit će važnost rashladne opreme u raznim granama industrije, pa tako i u vinarstvu. Sudionike konferencije očekuje i nagradna tombola s vrijednim nagradama.

U promicanju konferencije među vinarima pomogle su TZ Brodsko-posavske županije, TZ Vukovarsko-srijemske županije i TZ Primorsko-goranska županije. Susret sa stručnjacima i drugim vinarima iz cijele Hrvatske koristit će svima koji aktivno rade i djeluju u vinskom sektoru te će im pomoći u odlukama kako – u ovim vrlo neizvjesnim vremenima – pametno investirati vrijeme i sredstva u marketing i prodaju vina.

Dodatne informacije o konferenciji potražite na www.vinoljupci.com.hr. Događanje možete pratiti i na društvenim mrežama https://www.facebook.com/events/181345649773224.

Glavni organizator konferencije je Udruga Vinoljupci, u suradnji s partnerima – tvrtkama diWine i Zlatne riječi. Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014. godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala sedam vinskih festivala na otvorenom te pedesetak vinskih kušaonica, prezentacija, networking događanja i edukacijskih radionica. Udruga je nedavno pokrenula vinski portal Wine&Only kojim nastoji pridonijeti kvaliteti eno-gastro medija u Hrvatskoj.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba