Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) objavio je u nedjelju Uputu za ugostiteljske objekte u kojima navode na koje načine se dopušta obavljanje rada ugostiteljskim objektima Restorani, Barovi (kavana, pivnica, buffet, krčma i klet) i Catering objekti, uz pridržavanje svih protuepidemijskih mjera i strogih mjera socijalnog distanciranja.
Zabranjeno je usluživanje jela, pića i napitaka u samom objektu
Naručitelj preuzima kupljeno na vratima, prozoru ili neposredno ispred vrata objekta.
Potrebno je osigurati pridržavanje najviših higijenskih standarda te držanja razmaka ograničenog broja kupaca kako bi se smanjio fizički kontakt i održao propisani razmak od 2 metra između kupaca, prodavača i kupca te međusobno ako jedan naplaćuje a drugi izdaje
Preporučuje se gdje nije drugačije uređeno, postavljanje pregrade/zaštite od pleksiglasa ili drugog dezinficijensima perivog materijala kako bi bili ispunjeni svi uvjeti i sigurnosne mjere za zaštitu kupaca i prodavača
Ako je moguće, preporučuje se plaćanje beskontaktnim karticama
Za postupak plaćanja gotovinom preporučuje se da kupac najprije stavi novac na pult i potom uzme izvraćeni ostatak a nakon svakog kupca se pult dezinficira
Proizvod (napitak, obrok i sl.) treba naručiti i platiti na mjestu koje je odvojeno od mjesta izdavanja/preuzimanja (odnosno da jedna osoba preuzima narudžbu i naplaćuje, a druga izdaje naručeno) ako to nije moguće organizirati, prodavač mora obavezno dezinficirati ruke između naplate i izdavanja narudžbe te dezinficirati površinu/pult na kojem se vrši naplata i izdavanje narudžbe između te dvije aktivnosti.
Osigurati da se ne stvaraju gužve, te da se jasne upute o tome stave na sve ulaze vidljiva mjesta.
Ako je moguće preporučuje se osigurati protočnost kupaca tako da su odvojeni ulaz/prilaz od izlaza/odlaska
Na vidljivim mjestima istaknuti upute i preporuke za pridržavanje općih pravila o higijeni te strogoj mjeri fizičke udaljenosti
Ako je organiziran drive-in sistem zabranjen je izlazak iz automobila i moraju se poštivati mjere navedene pod točkama 3., 7. i 10.
INTERVJU - CHEF MISLAV BOŽIĆ: Krapinski restoran Kramberger ima novog majstora zanata u kuhinji, koji želi stvoriti tim koji će dijeliti njegovu strast prema kuhanju
U skladu s novom europskom regulativom, metropolitan.hr je nadogradio politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo Vam omogućili što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost našeg portala. Daljnjim korištenjem našeg portala, suglasni ste s korištenjem kolačića.Prihvaćam