Popularni rulet bez depozita s kasino automati za novac online

  1. Slot Star Clusters Megaclusters Bonusi I Besplatne Vrtnje: Ove popularne nagrade pokreću se čim množitelj dosegne odgovarajući prag, Jackpot automata za igre na sreću.
  2. Slot Hot Spin Bonusi I Besplatne Vrtnje - Za razliku od prošlih godina, kada je brojanje karata bilo moguće, ovih dana nikad ne znate koliko se špila karata koristi, pa će vam biti teško to ispraviti.
  3. Grand Mondial Casino 50 Free Spins: Prošlo je gotovo 15 godina od osnutka Inninisinos, a oni i dalje objavljuju moderne casino igre za Amerikance.

Online kasino rulet uživo besplatno 2024

Slot Kalahari Safari Bonusi I Besplatne Vrtnje
Ne morate brinuti o korištenju podataka dok se igrate s drugim korisnicima putem mobilne mreže.
Inspired Slot Igre Igrajte Besplatno
Ovdje su detaljne informacije o značajkama, kao i raščlamba koliko svaki simbol isplaćuje po odabranoj okladi kada ih podudarate na isplatnoj liniji s lijeve strane.
EUR, USD, HRK, NOK, AUD, eur, CAD, PLN, BRL i JPY.

Kasino igre online automati

Zatvaranje Kockarnica
Ne – tražit ćete isplate klastera dok igrate ovu igru.
Slot Eggomatic Bonusi I Besplatne Vrtnje
Tri od tih simbola predstavljena su divljim simbolom, a taj simbol može zamijeniti sve ostale simbole i platiti vam 500 puta veću ukupnu okladu na Spin.
Slot Miss Midas Bonusi I Besplatne Vrtnje

Zagorski štrukli predstavljat će hrvatsku gastronomiju u kampanji Svjetske turističke organizacije

Objavljeno: 23.04.2020. Ante Ferara

Hrvatska turistička zajednica uključila se u kampanju koju pokreće Svjetska turistička organizacija (UNWTO) s ciljem promoviranja gastronomije kao važnog dijela turizma i ukupne turističke ponude. Ovaj gastronomski projekt dio je velike #TravelTomorrow kampanje kojom se žele naglasiti temeljne i trajne vrijednosti turizma, a među njima i kulinarska baština zemalja članica UNWTO-a.

U sklopu projekta, svaka zemlja izdvojit će svoje najpoznatije nacionalno jelo koje će putem videa materijala, fotografija i originalnog recepta promovirati na službenoj web stranici UNWTO-a. Bogatstvo i raznolikost hrvatske gastronomije predstavit će se kroz zagorske štrukle, tradicionalni specijalitet Hrvatskog zagorja.

– U ovom trenutku iznimno je bitno održavati vidljivost i prisutnost na našim emitivnim tržištima i to činimo kroz svakodnevne pojačane aktivnosti pod objedinjenom oznakom kampanje  #CroatiaLongDistanceLove. Globalne akcije poput najnovije gastronomske kampanje UNWTO-a dodatni je način da u milijune domova širom svijeta izravno promoviramo Hrvatsku putem omiljenog tradicionalnog jela čije je umijeće pripreme upisano u Registar nematerijalne kulturne baštine Republike Hrvatske – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

U videu kojim Hrvatska sudjeluje u kampanji, prikazan je postupak izrade zagorskih štrukli ili štruklji, čija se popularnost iz Hrvatskog zagorja proširila na ostale dijelove Hrvatske, a danas su jedno od zaštitnih znakova naše gastronomije. U vrijeme pandemije koronavirusa, koja je izrazito pogodila turistički sektor, UNWTO ovom kampanjom želi pokazati kako kulinarska baština ljudima pruža snažan osjećaj pripadnosti i u njihove domove donosi dašak lokalnih okusa putem kojih san o budućim putovanjima ostaje živ.

Hrvatska dio promotivnih kampanji WTTC-a i ETC-a

Dodajmo kako će se Hrvatska turistička zajednica pridružiti promotivnoj kampanji #TogetherInTravel Svjetskog vijeća za putovanja i turizam (WTTC), globalnog autoriteta u turizmu koji predstavlja privatni sektor i destinacije u svim dijelovima svijeta. Cilj ove kampanje je ukazati na važnost turizma u cijelome svijetu kroz poticanje interakcije dijeljenjem promotivnih materijala u obliku videa i fotografija uz zajedničku oznaku #TogetherInTravel.

– Svojim sudjelovanjem u ovom projektu promoviramo Hrvatsku te iznosimo podršku cjelokupnoj svjetskoj turističkoj industriji – rekao je direktor Staničić, dodavši kako će HTZ, uz nekoliko europskih turističkih organizacija, sudjelovati i u velikom promotivnom projektu čiji će nositelj biti Europska komisija za putovanja (ETC) i to kroz promociju nekoliko vrsta turističkih proizvoda kao što su očuvana priroda i outdoors, te kreativni gradovi, povijest i kulturna baština.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba