PROMOTIVNA KAMPANJA TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA ZAGREBA "BLIZU GRADA, BLIZU SRCA" PROŠIRENA JE NA KRAPINSKO – ZAGORSKU ŽUPANIJU

PO PRVI PUTA ZAJEDNO U KAMPANJI: Krenite gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusite tri dana zanimljivosti i opuštanja ili se zabavite i provedite aktivan vikend

Objavljeno: 19.08.2021. Metropolitan

Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba “Blizu grada, blizu srca”, proširena je kroz suradnju s Turističkom zajednicom Krapinsko – zagorske županije te se, time, po prvi puta zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

Uz fokus na boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu, a direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld je poručila: – Suradnja s Turističkom zajednicom Krapinsko – zagorske županije logičan je korak nadogradnje naše kampanje “Blizu grada, blizu srca”. Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i web stranice, gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje. Tako se može krenuti Gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusiti tri dana zanimljivosti i opuštanja ili, pak, pogledati prijedloge za Zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju. Tu je i nova rubrika Jeste li znali koja otkriva da više od 75 posto površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti. Osim toga, kroz kratke video recepte predstavlja se tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko – zagorske županije. TZGZ kampanju pokreće na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i web stranice jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraćamo. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije – kazala je Bienenfeld.

Voditeljica TZ KZŽ, Sanja Škrinjar je također izrazito zadovoljna prvom takvom suradnjom.

– Preklapanja najznačajnijih emitivnih tržišta za obje destinacije su svakako polazišna osnova za realizaciju jedne takve suradnje i vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija, s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje “naslanja” na Zagreb i itekako je dobra cestovna povezanost dviju najznačajnijih turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske – objasnila je Škrinjar.

Inače, kampanja „Blizu grada, blizu srca” kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. Sada je proširena na Krapinsko – zagorsko županiju te će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine. Web stranica www.aroundzagreb.hr nudi kreativne prijedloge što treba vidjeti i raditi, a na njima se nalazi i promotivni film koji pokazuje prirodnu, eno-gastronomsku, sportsku i povijesnu ponudu Zagreba i Zagorja.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba