Najbolji poker 3d kasino

  1. Slot Hand Of Anubis Bonusi I Besplatne Vrtnje: Djelitelj okreće kotač i čim se kotač zaustavi, uklanja karticu i predaje je igračima.
  2. Slot Octopus Treasure Bonusi I Besplatne Vrtnje - Ako ste igrali originalnu verziju ovog utora, onda se sigurno sjetite da je u njemu bilo nešto od slatkog Bonanza.
  3. Slot Fortune Tiger Bonusi I Besplatne Vrtnje: Dugogodišnji Odnosi S Vodećim Brandovima Internetskih Kasina.

Siguran poker za dvije osobe 2024

Gday Casino Recenzija I Iskustva 2025
Iako se u mnogim virtualnim kockarnicama ne mogu naći igre za igru, dobavljač softvera prilično je popularan među talijanskim igračima.
Slot Bushido Ways Bonusi I Besplatne Vrtnje
Kada ćete dobiti svoj novac, ovisi o tome kako ćete izvršiti povlačenje.
Regulacija legalnih internetskih stranica za kockanje provodi se na državnoj razini jedinstvenim zakonima koji se odnose na internetsku industriju kockanja svake države.

Novi blackjack kasino stranice

Party Casino 50 Free Spins
Također smo otkrili da su alati za filtriranje stranica i pretraživanja vrlo korisni, pomažući nam da u nekoliko sekundi pronađemo svoje omiljene naslove.
Jackbit Casino Recenzija I Iskustva 2025
Još jednom u praksi, to je još jedan klasični automat, sa svojim prilično jednostavan, samo jedan, koji je mnogo, naravno, i jednostavniji, mnogo tradicionalniji, iako je jednostavan i vraća se kada je sve osim ničega konfigurirano.
Slot Big Kahuna Bonusi I Besplatne Vrtnje

PROMOTIVNA KAMPANJA TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA ZAGREBA "BLIZU GRADA, BLIZU SRCA" PROŠIRENA JE NA KRAPINSKO – ZAGORSKU ŽUPANIJU

PO PRVI PUTA ZAJEDNO U KAMPANJI: Krenite gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusite tri dana zanimljivosti i opuštanja ili se zabavite i provedite aktivan vikend

Objavljeno: 19.08.2021. Metropolitan

Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba “Blizu grada, blizu srca”, proširena je kroz suradnju s Turističkom zajednicom Krapinsko – zagorske županije te se, time, po prvi puta zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

Uz fokus na boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu, a direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld je poručila: – Suradnja s Turističkom zajednicom Krapinsko – zagorske županije logičan je korak nadogradnje naše kampanje “Blizu grada, blizu srca”. Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i web stranice, gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje. Tako se može krenuti Gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusiti tri dana zanimljivosti i opuštanja ili, pak, pogledati prijedloge za Zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju. Tu je i nova rubrika Jeste li znali koja otkriva da više od 75 posto površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti. Osim toga, kroz kratke video recepte predstavlja se tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko – zagorske županije. TZGZ kampanju pokreće na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i web stranice jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraćamo. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije – kazala je Bienenfeld.

Voditeljica TZ KZŽ, Sanja Škrinjar je također izrazito zadovoljna prvom takvom suradnjom.

– Preklapanja najznačajnijih emitivnih tržišta za obje destinacije su svakako polazišna osnova za realizaciju jedne takve suradnje i vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija, s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje “naslanja” na Zagreb i itekako je dobra cestovna povezanost dviju najznačajnijih turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske – objasnila je Škrinjar.

Inače, kampanja „Blizu grada, blizu srca” kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. Sada je proširena na Krapinsko – zagorsko županiju te će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine. Web stranica www.aroundzagreb.hr nudi kreativne prijedloge što treba vidjeti i raditi, a na njima se nalazi i promotivni film koji pokazuje prirodnu, eno-gastronomsku, sportsku i povijesnu ponudu Zagreba i Zagorja.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba