Vjerojatnost slota za novac 2024

  1. Boo Casino 50 Free Spins: Random Wild simboli se mogu naći u Reactoonz od Play n Go, White Rabbit iz Big Time Gaming, Voodoo Gold od ELK Studios i drugih.
  2. Rulet Taktike - Karte se dijele i Vi odlučujete hoćete li igrati ili odbaciti ruku.
  3. Cosmicslot Casino Recenzija I Iskustva 2025: Regionalna grupa za EINSUS prisustvovala je događaju kako bi razgovarala o najnovijim trendovima u industriji koji utječu na Igre za tisućljetne igrače.

Igrati blackjack u hrvatskoj za pobjedu u 2024

Slot Jacks Or Better Double Up Bonusi I Besplatne Vrtnje
Programeri neprestano traže načine kako ispuniti i nadmašiti očekivanja igrača, koristeći provjerene formule ili smišljajući nova rješenja.
Hellspin Casino Recenzija I Iskustva 2025
Uz to, odgovoran je za aktiviranje besplatnih okretaja.
Imajte na umu da je 68.

Igrajte najbolji slot u hrvatskom kasinu 2024

Besplatne Igre Na Automatima
Ako vam se svidio moj sadržaj i želite dodati malo donoa, to će biti cijenjeno.
Greatwin Casino Hr 2025 Review
Međutim, budite pametni i uvijek pročitajte uvjete pod kojima se bonus dodjeljuje.
Slot Fluffy Favourites Bonusi I Besplatne Vrtnje

EVO ODGOVORA KAKO ĆE FUNKCIONIRATI, KOLIKO ĆE KOŠTATI I ŠTO ĆE BITI S RADNICIMA NA NAPLATNIMA

ZBOGOM, NAPLATNE KUĆICE: Evo kako će izgledati novi uređaj za naplatu cestarine

Objavljeno: 25.01.2023. Metropolitan

Ako ćete sljedeće godine putovati autocestom od Splita do Zagreba osobnim autom, morat ćete ili kupiti moderniji ENC ili registrirati tablice vozila s podacima za naplatu. Ovi noviteti iz HAC-a trebali bi stati na kraj kilometarskim kolonama, pogotovo u ljetnim mjesecima, a cijena novog sustava i svih potrebnih radova iznosit će 65,9 milijuna eura odnosno 570 milijuna kuna ako se uračuna i uklanjanje kućica, piše Index.

Na ceste stižu rampe, takozvani portali koji će očitavati podatke s vozila, čime će automatski obračunavati i naplaćivati cestarinu po principu koliko kilometara prođete, toliko ćete i platiti. 

Iz HAC-a poručuju da će građani trebati odabrati ili novi ENC, prilagođen skenirajućoj rampi, ili registraciju tablica. Valja naglasiti da birati mogu jedino vlasnici lakih vozila, dok će teška vozila morati uzeti ENC. 

– Odaberete želite li da rampa očitava vaše tablice ili da očitava moderniju inačicu ENC-a, koji ćete trebati kupiti ako ne želite očitavanje tablica. Registracija će se moći obaviti online. Bit će i fizički punktovi, ali sada još nemamo sva konkretna rješenja jer će se ona odrediti u dogovoru s ponuđačima, putem javnog natječaja. Sve će biti ‘user friendly‘, sustav će definitivno biti protočniji, smanjit će se gužve. Kroz naplatnu kućicu u sat vremena može maksimalno proći 300 vozila, a s rampama podižemo broj na 3000 vozila na sat. Što se tiče turista, procedura je ista. Oni će se prijaviti online i tamo, ako žele, mogu registrirati tablice, a ako ne, mogu kupiti ENC. Recimo, da sada idete u Austriju, želite kupiti vinjetu i ona će se očitavati, tako imamo ovo. Postojat će i mogućnost da se cestama vozite i s ENC-ovima drugih operatera, ali samo onih s kojima HAC sklopi ugovor. Zasad smo dogovorili suradnju s talijanskim Telepassom, njihovim uređajem moći ćete proći našim autocestama već od ovog ljeta – pojašnjavaju iz HAC-a. 

Na pitanje hoćemo li trebati upisati podatke bankovne kartice na web gdje se registriramo, iz HAC-a odgovaraju da će najvjerojatnije biti tako.

– To bi bilo najjednostavnije rješenje, ali i to je detalj koji će se doznati tek u dogovoru s ponuđačima, kad se okonča natječaj. Trenutni ENC sustav uveden je 2004. godine i predstavljen dvije godine kasnije. To je sustav koji je dao svoje i definitivno je vrijeme za napredak tehnologije – kažu iz HAC-a.

Procjena je da će sustav efikasno funkcionirati bez potrebe većih nadogradnji najmanje 15 godina. Natječaj bi trebao biti raspisan već idući mjesec. Predviđa se da 15-ak europskih tvrtki ima kapacitet zadovoljiti uvjete, a plan je da se do konca 2024. godine sustav postavi na ceste. 

Što se tiče radnika na naplatnim kućicama, kažu iz HAC-a, dio blagajnika otići će u mirovinu, dio će otići kroz sustav poticajnih otpremnina, dok će dio ostati na poslovima nadzora, kontrole i drugim pozadinskim poslovima. 

Procjenjuje se da će ovaj sustav donijeti 13 milijuna kuna ušteda u odnosu na postojeći sustav naplate.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba