Najbolja kartaška igra blackjack u hrvatskoj 2024

  1. Pragmatic Play Slot Igre Igrajte Besplatno: Boravišna pristojba na stanici Boulder uključuje sljedeće.
  2. Casino Besplatne Igre - Ideja je malo pomaknuti liniju u korist svojih oklada.
  3. Slot Aztec Idols Bonusi I Besplatne Vrtnje: Na primjer, ako primijetite iskusnog igrača na turnirima s automatima, vjerojatno ćete svjedočiti da ne pije neposredno prije početka turnira, jer to usporava njegove reflekse.

Online kasino kockanje bez registracije za igre

Supernova Casino No Deposit Bonus
Odstupio je od pokera 2024, godine i danas rijetko igra.
Slot Dinopolis Bonusi I Besplatne Vrtnje
Sa svijetlim, šarenim grafikama i kristalno čistim digitalnim zvučnim efektima, Ninsus pruža sate zabave i dobre šanse za pobjedu.
Akumulacija nagrada za vjernost dovodi do viših razina, a sudionici više razine dobivaju više bonusa.

Web kasino besplatno sigurno kockanje stroj

1x2 Gaming Slot Igre Igrajte Besplatno
Kao što možete očekivati, segmenti s višim troškovima pojavljuju se rjeđe od segmenata s nižim troškovima.
Blackjack Igra Kartama
To je vrsta promocije u kojoj svi mogu uživati, čak i ako nisu ljubitelji sporta, jer glavna nagrada dolazi samo od sudjelovanja.
Gunsbet Casino No Deposit Bonus

EVO ODGOVORA KAKO ĆE FUNKCIONIRATI, KOLIKO ĆE KOŠTATI I ŠTO ĆE BITI S RADNICIMA NA NAPLATNIMA

ZBOGOM, NAPLATNE KUĆICE: Evo kako će izgledati novi uređaj za naplatu cestarine

Objavljeno: 25.01.2023. Metropolitan

Ako ćete sljedeće godine putovati autocestom od Splita do Zagreba osobnim autom, morat ćete ili kupiti moderniji ENC ili registrirati tablice vozila s podacima za naplatu. Ovi noviteti iz HAC-a trebali bi stati na kraj kilometarskim kolonama, pogotovo u ljetnim mjesecima, a cijena novog sustava i svih potrebnih radova iznosit će 65,9 milijuna eura odnosno 570 milijuna kuna ako se uračuna i uklanjanje kućica, piše Index.

Na ceste stižu rampe, takozvani portali koji će očitavati podatke s vozila, čime će automatski obračunavati i naplaćivati cestarinu po principu koliko kilometara prođete, toliko ćete i platiti. 

Iz HAC-a poručuju da će građani trebati odabrati ili novi ENC, prilagođen skenirajućoj rampi, ili registraciju tablica. Valja naglasiti da birati mogu jedino vlasnici lakih vozila, dok će teška vozila morati uzeti ENC. 

– Odaberete želite li da rampa očitava vaše tablice ili da očitava moderniju inačicu ENC-a, koji ćete trebati kupiti ako ne želite očitavanje tablica. Registracija će se moći obaviti online. Bit će i fizički punktovi, ali sada još nemamo sva konkretna rješenja jer će se ona odrediti u dogovoru s ponuđačima, putem javnog natječaja. Sve će biti ‘user friendly‘, sustav će definitivno biti protočniji, smanjit će se gužve. Kroz naplatnu kućicu u sat vremena može maksimalno proći 300 vozila, a s rampama podižemo broj na 3000 vozila na sat. Što se tiče turista, procedura je ista. Oni će se prijaviti online i tamo, ako žele, mogu registrirati tablice, a ako ne, mogu kupiti ENC. Recimo, da sada idete u Austriju, želite kupiti vinjetu i ona će se očitavati, tako imamo ovo. Postojat će i mogućnost da se cestama vozite i s ENC-ovima drugih operatera, ali samo onih s kojima HAC sklopi ugovor. Zasad smo dogovorili suradnju s talijanskim Telepassom, njihovim uređajem moći ćete proći našim autocestama već od ovog ljeta – pojašnjavaju iz HAC-a. 

Na pitanje hoćemo li trebati upisati podatke bankovne kartice na web gdje se registriramo, iz HAC-a odgovaraju da će najvjerojatnije biti tako.

– To bi bilo najjednostavnije rješenje, ali i to je detalj koji će se doznati tek u dogovoru s ponuđačima, kad se okonča natječaj. Trenutni ENC sustav uveden je 2004. godine i predstavljen dvije godine kasnije. To je sustav koji je dao svoje i definitivno je vrijeme za napredak tehnologije – kažu iz HAC-a.

Procjena je da će sustav efikasno funkcionirati bez potrebe većih nadogradnji najmanje 15 godina. Natječaj bi trebao biti raspisan već idući mjesec. Predviđa se da 15-ak europskih tvrtki ima kapacitet zadovoljiti uvjete, a plan je da se do konca 2024. godine sustav postavi na ceste. 

Što se tiče radnika na naplatnim kućicama, kažu iz HAC-a, dio blagajnika otići će u mirovinu, dio će otići kroz sustav poticajnih otpremnina, dok će dio ostati na poslovima nadzora, kontrole i drugim pozadinskim poslovima. 

Procjenjuje se da će ovaj sustav donijeti 13 milijuna kuna ušteda u odnosu na postojeći sustav naplate.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba