Gdje je bingo

  1. Kako Koristiti Klarna Za Online Casino U Hrvatskoj: To će biti Scatter na kojem će biti vidljiv logotip Insin i koji će se pojaviti na svim bubnjevima.
  2. Slot Aztec Gold Megaways Bonusi I Besplatne Vrtnje - Kaže se da je to prva i originalna verzija ruleta.
  3. Najbolja Sofort Kasina 2025: Svaki ugledni internetski kasino ima i plaćene i besplatne igre, tako da imate puno mogućnosti za odabir kada se samo želite malo odmoriti (ili kada ste između depozita i plaćanja).

Siguran slot na hrvatskom igraći karte 2024

Poker Za Početnike
Trgovanje bitcoinima na deviznom tržištu temelji se na ideji da vrijednosti valuta redovito rastu i padaju.
Kada Ima Bingo I Na Kom Programu
Zatim otvorite svoju registriranu adresu e-pošte i pronađite e-poštu koju vam je poslao e-mail.
Ponekad su najbolje oklade Za super zdjelu očite.

Isplativ rulet s kasino automatima 2024

Slot Aparati Besplatne Igre
Nema bonusa za besplatne okretaje i simbola raspršivanja u slotovima za tinejdžere.
Slot Srarburst Bonusi I Besplatne Vrtnje
Hipotetski, recimo da Sands pobijedi na sljedećoj aukciji, a nakon toga na aukciji neće biti sudionika.
Slot Battle Royal Bonusi I Besplatne Vrtnje

U HRVATSKOJ POSJETILI 800 PRODAJNIH MJESTA IZ RAZNIH DJELATNOSTI

Tajni kupci provjeravali kvalitetu usluge u regiji – evo kako stoji Hrvatska

Objavljeno: 07.10.2022. Metropolitan

Među zemljama u regiji prema kakvoći usluga na prodajnim mjestima, Hrvatska se ove godine našla na četvrtom mjestu. Kako piše Poslovni.hr, Hrvatska je iza Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije. Pokazalo je to istraživanje “Regionalna usluga-GUEST” agencije Heraklea u suradnji s agencijama iz regije. Radi se o 14. istraživanju kvalitete usluga u regiji koje je od 1. lipnja do 8. srpnja provela Heraklea u suradnji s agencijama za tajnu kupnju iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.

Naime, tajni kupci u Hrvatskoj su posjetili 800 prodajnih mjesta iz raznih djelatnosti – autoindustrije, benzinskih postaja, financijske industrije, maloprodaje, turističko-ugostiteljskih objekata i objekata uslužnih djelatnosti, a mjerili su osnovne elemente dobre odnosno kvalitetne usluge poput pozdrava, utvrđivanja potreba/želja kupaca, poznavanja proizvoda, nuđenja dodatnog proizvoda te zahvale na posjetu.

Hrvatska je tako, s prošlogodišnjeg drugog, pala na četvrto mjesto (72,47 posto) i ostvarila najveći pad rezultata kada se uspoređuju rezultati po državama i to za 4,01 postotni bod u odnosu na prošlu godinu.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba