Najbolja pravila pokera 2024

  1. Najbolja Flexepin Kasina 2025: Nakon što se vi i ostali igrači kladite, djelitelj najavljuje kraj klađenja.
  2. Slot Treasures Of Troy Bonusi I Besplatne Vrtnje - To je pustošilo kockarnice u stilu Las Vegasa i internetske stranice za kockanje.
  3. Poker Igrice: Snažan uvod s kojim se prvi put susrećete na početku igre postaje stvarnost čim zavrtite kolute u bonus igri.

Automati za igranje novca na sigurnim stranicama na webu 2024

Slot Blue Wizzard Bonusi I Besplatne Vrtnje
Automat za igre na sreću, koji je star više od 15 godina, priznati je klasik.
Poker Turniri Zagreb
Multiplikator se temelji na igri tijekom jednog dana igre, a bonus bodovi se ne računaju prilikom bodovanja na razini ili vraćanja nagrada.
Kada se taj zahtjev ispuni, automatski ćete dobiti dozvolu za povrat primljenih dobitaka.

Popularni rulet bez registracije s kasino isplatama 2024

Slot Thunder Cash Bonusi I Besplatne Vrtnje
Slijedili smo vlastiti savjet da pogledamo izvan kazino dvorane i ovdje da vam kažemo gdje biste trebali jesti što je više moguće u Gradu Grijeha.
Poker Igre Aparati
Imat ćete priliku dobiti više sjajnih ponuda na sljedećem depozitu.
Las Vegas Kockanje

NIJE NAMJERNO, A NIJE NI SLUČAJNO!? PROMETNI STRUČNJAK TVRDI DA JE VJEROJATNOST DA BORBENI DRON SLUČAJNO PADNE NA ZAGREB 1:4.000.000.000

MILANOVIĆ: Znamo što je i odakle je doletjelo. Riječ je o ozbiljnom incidentu. BANOŽIĆ: Ovo nije prijetnja, naš sustav nije zakazao

Objavljeno: 11.03.2022. Metropolitan

Bespilotna letjelica koja je jutros završila na zagrebačkom Jarunu pokrenula je lavinu reakcija  i to od potpunih laika do prometnih stručnjaka. Kako bilo, pitanje je kako je letjelica, kojoj se ruta unosi unaprijed, završila u Zagrebu?

Jedini u svijetu

Ukrajinci inače ovakve letjelice koriste za snimanje i mamac protiv Rusa i jedini su u svijetu koji ju uopće koriste, piše portal 24 sata.   

To je, kako je objasnio stručnjak za vojnu avijaciju, više krstareća raketa nego tradicionalna bespilotna letjelica, lansira se iz prikolice, a rute se unaprijed odrede. Ne nosi oružje, koristi se za snimanje i prikupljanje podataka, a slijeće pomoću padobrana. Podsjetimo, na mjestu pada, zagrebačka policija pronašla je dva padobrana. 

Yarun – Jarun

O slijetanju letjelice postoji nevjerojatna teorija, a to je, kako je objasnio stručnjak, da su Ukrajinici krivo isprogramirali rutu, pa je avion bez krila, kako ga naziva prometni stručnjak Željko Marušić, umjesto u Yarun (mjesto u Ukrajini), sletio u na zagrebački Jarun. Yarun se inače nalazi u žitomirskoj oblasti, između Kijeva i Lavova.
– I dalje ostaje poprilično veliki upitnik kako je moguće da je krstareća raketa, koja leti na šest kilometara nevjerojatnom brzinom prošla sve NATO radare i protuzračne obrane i pala  ravno na Zagreb. Sve upućuje na namjerno usmjeravanje bespilotne letjelice i rušenje na Zagreb, bez eksplozivnog tereta (kao upozorenje), tehnologijom pasivnog upravljanja, s isključenim sustavom aktivnog, komunikacijskog upravljanja, kako bi se onemogućilo elektroničko detektiranje – piše 24sata.

Ranije spomenuti stručnjak Marušić, kaže kako je vjerojatnost da borbeni dron, usred rata u Ukrajini, baš na dan kad je hrvatski sabor izglasao neizravno uključivanje Hrvatske u rat (slanje 70 vojnika u Mađarsku), padne gotovo tisuću kilometara od ratne zone i to baš na sami Zagreb, jednaka otprilike vjerojatnosti da suvremenom putničkom dvomotornom zrakoplovu istodobno u letu otkažu oba motora – 1:4.000.000.000 (jedan prema četiri milijarde).

Namjerno usmjeravanje

– Sve upućuje na namjerno usmjeravanje bespilotne letjelice i rušenje na Zagreb, bez eksplozivnog tereta (kao upozorenje), tehnologijom pasivnog upravljanja, s isključenim sustavom aktivnog, komunikacijskog upravljanja, kako bi se onemogućilo elektroničko detektiranje – kaže Marušić i dodaje kako tehnologija planiranja i provedbe leta podsjeća na operacije prvog borbenog drona u povijesti, njemačkog Flakzielgerät 76, poznatijeg kao V-1 leteća bomba, koji je 1944. i 1945., s najzapadnijeg kontinentalnog dijela Europe lansiran na London – kaže Marušić, a nakon završenog brifinga s načelnikom Glavnog stožera Robert Hranj i ravnateljima agencija, javnosti se obratio i hrvatski predsjednik Zoran Milanović. 

– Znamo kakav objekt je doletio i odakle je doletio. Nikakvu predostrožnu informaciju nismo dobili. Objekt je letio preko Mađarske oko 40 minuta. Riječ je o ozbiljnom incidentu. Sve detalje želimo utvrditi. Građane pozivam da budu mirni. Procijenjujemo da ovo nije usmjereno protiv Hrvatske i da se radi o incidentu koji je srećom završio bez ljudskih žrtava, međutim moramo utvrditi neke proceduralne greške. Ta letjelica je veličine aviona. Još jedna stvar. Gledamo što se događa u Ukrajini, grozno, tužno i za osuditi, međutim o ovom događaju koji se noćas dogodio u gradu od skoro milijun ljudi, gdje je pala letjelica teška šest tona, nisam vidio da je izvijestio itko na CNN-u – rekao je Milanović.

Prijetnja za Hrvatsku

– Radari su je detektirali, bila je jako kratko u našem zračnom prostoru. Ovo nije trenutak za optuživanje. Nazvao sam premijera jutros, mene najviše zanima kako je moguće da jedna letjelica provede gotovo sat vremena u zračnom prostoru članice NATO-a, a da je nitko ne primjeti. Kako stvari stoje zasad, letjelica je doletjela iz prostora Ukrajine, letjela je brzinom od preko 500 čvorova, to je nešto manje od 1000 kilometara na sat, i srušila se u Zagrebu kada joj je nestalo goriva. Nad njom je izgubljena kontrola. Iz regije nije. Što se tiče regije, svi sjede i miruju – kazao je, a ministar obrane Mario Banožić istaknuo je kako je zatvoren cijeli prostor i da je reagirala i vojna policija. 

– U suradnji smo s NATO-om i susjednim državama. Razgovarao sam s ministrima obrane Mađarske i Slovenije, razmijenili smo informacije koje imamo. Letjelica je ušla u 22.57, došla je od strane Mađarske, zadržala se sedam minuta i kretala brzinom od 700 kilometara na sat. Krenuli smo u dva pravca. Nastavlja se kriminalističko istraživanje. Ovo nije bila prijetnja za Hrvatsku, nema mjesta strahu – istaknuo je predsjednik, a admiral Hranj je poručio:

– Letjelice su iz prošlog stoljeća, staromodne, bile rasprostranjene u oružanim snagama SSSR-a. Bez detaljne analize letjelice ne bih spekulirao čija je letjelica – rekao je Hranj.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba