HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ

Zbog remonta, od 6. do 15. srpnja traje posebna regulacija prometa na pružnoj dionici Zaprešić-Savski Marof

Objavljeno: 05.07.2020. Renata Cisar

Od ponedjeljka 6. srpnja u 0.05 do srijede 15. srpnja u 23.50 sati zbog
remonta pruga državna granica – Savski Marof – Zagreb GK bit će
zatvorena za promet između kolodvora Zaprešić i Savski Marof.

U tome razdoblju putnike će na relacijama Zaprešić – Harmica i
obratno te Zaprešić – Savski Marof i obratno umjesto vlakova prevoziti
autobusi prema rasporedu koji možete pogledati na mrežnim stranicama
HŽ Infrastrukture i HŽ Putničkog prijevoza. Tamo su objavljene i
informacije o mjestima zaustavljanja zamjenskih autobusa.

Zbog posebne regulacije prometa moguća su kašnjenja zbog čega se
putnicima unaprijed ispričavamo i molimo ih za razumijevanje.

Također, zbog remonta će se na dio vlakova u gradsko-prigradskom
prijevozu ljetni vozni red početi primjenjivati tjedan dana ranije.
Stoga od 6. srpnja do 28. kolovoza neće prometovati vlakovi:

Smjer Novoselec – Dugo Selo – Zagreb GK – Savski Marof – Harmica

Novoselec – Zaprešić: 2174

Deanovec – Harmica: 2176

Dugo Selo – Harmica : 8002, 8024, 8036, 8046, 8056

Dugo Selo – Savski Marof: 8050

Dugo Selo – Zaprešić : 8062

Dugo Selo – Zagreb GK : 8006, 8018, 8020, 8052, 8080, 8086

Zagreb GK – Savski Marof: 8010, 2170, 8030

Zagreb GK – Zaprešić: 8070.

Smjer Harmica – Savski Marof – Zagreb GK – Dugo Selo – Novoselec

Harmica – Dugo Selo: 8013, 8047, 8089

Harmica – Zagreb GK: 8061, 8071

Savski Marof – Dugo Selo: 8043

Savski Marof – Zagreb GK: 8021, 8027, 8031

Zaprešić – Dugo Selo: 8049, 8083

Zaprešić – Zagreb GK: 8075

Zagreb GK – Novoselec: 2173

Zagreb GK – Deanovec: 2175

Zagreb GK – Dugo Selo: 8001, 8009, 8035, 8055, 8059, 8097.

Ukratko o projektu:

U veljači ove godine HŽ Infrastruktura potpisala je ugovor za
izvođenje radova na obnovi dvokolosiječne željezničke pruge Zagreb
Zapadni kolodvor – Savski Marof.

Ugovorena vrijednost radova iznosi 366 milijuna kuna, od čega se veći
dio financira kreditom Svjetske banke.

Riječ je o pružnoj dionici dugoj 17,8 kilometara koja se nalazi na
koridoru RH1, izuzetno važnome za međunarodni teretni i
gradsko-prigradski prijevoz. Tom dionicom u prosjeku prođe oko 160
vlakova dnevno.

Nakon završetka obnove vlakovi će dionicom prometovati brzinom od 120
km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa te nosivost
pruge bit će veći, smanjit će se troškovi održavanja pruge, a
poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome
migracijskom prometu.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba