
Od ponedjeljka 6. srpnja u 0.05 do srijede 15. srpnja u 23.50 sati zbog
remonta pruga državna granica – Savski Marof – Zagreb GK bit će
zatvorena za promet između kolodvora Zaprešić i Savski Marof.
U tome razdoblju putnike će na relacijama Zaprešić – Harmica i
obratno te Zaprešić – Savski Marof i obratno umjesto vlakova prevoziti
autobusi prema rasporedu koji možete pogledati na mrežnim stranicama
HŽ Infrastrukture i HŽ Putničkog prijevoza. Tamo su objavljene i
informacije o mjestima zaustavljanja zamjenskih autobusa.
Zbog posebne regulacije prometa moguća su kašnjenja zbog čega se
putnicima unaprijed ispričavamo i molimo ih za razumijevanje.
Također, zbog remonta će se na dio vlakova u gradsko-prigradskom
prijevozu ljetni vozni red početi primjenjivati tjedan dana ranije.
Stoga od 6. srpnja do 28. kolovoza neće prometovati vlakovi:
Smjer Novoselec – Dugo Selo – Zagreb GK – Savski Marof – Harmica
Novoselec – Zaprešić: 2174
Deanovec – Harmica: 2176
Dugo Selo – Harmica : 8002, 8024, 8036, 8046, 8056
Dugo Selo – Savski Marof: 8050
Dugo Selo – Zaprešić : 8062
Dugo Selo – Zagreb GK : 8006, 8018, 8020, 8052, 8080, 8086
Zagreb GK – Savski Marof: 8010, 2170, 8030
Zagreb GK – Zaprešić: 8070.
Smjer Harmica – Savski Marof – Zagreb GK – Dugo Selo – Novoselec
Harmica – Dugo Selo: 8013, 8047, 8089
Harmica – Zagreb GK: 8061, 8071
Savski Marof – Dugo Selo: 8043
Savski Marof – Zagreb GK: 8021, 8027, 8031
Zaprešić – Dugo Selo: 8049, 8083
Zaprešić – Zagreb GK: 8075
Zagreb GK – Novoselec: 2173
Zagreb GK – Deanovec: 2175
Zagreb GK – Dugo Selo: 8001, 8009, 8035, 8055, 8059, 8097.
Ukratko o projektu:
U veljači ove godine HŽ Infrastruktura potpisala je ugovor za
izvođenje radova na obnovi dvokolosiječne željezničke pruge Zagreb
Zapadni kolodvor – Savski Marof.
Ugovorena vrijednost radova iznosi 366 milijuna kuna, od čega se veći
dio financira kreditom Svjetske banke.
Riječ je o pružnoj dionici dugoj 17,8 kilometara koja se nalazi na
koridoru RH1, izuzetno važnome za međunarodni teretni i
gradsko-prigradski prijevoz. Tom dionicom u prosjeku prođe oko 160
vlakova dnevno.
Nakon završetka obnove vlakovi će dionicom prometovati brzinom od 120
km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa te nosivost
pruge bit će veći, smanjit će se troškovi održavanja pruge, a
poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome
migracijskom prometu.