Kampanja "Čarli – Moj najbolji prijatelj" osvojila prestižnu MIXX nagradu

Ljubimac ljudi i životinja pomogao u udomljavanju 1400 životinja iz azila

Objavljeno: 22.04.2020. Metropolitan

Kampanja Meteor Grupe – Labud, “Čarli – Moj najbolji prijatelj”, osvojila je na Danima komunikacija nagradu MIXX u kategoriji “Best Branded Content”. U konkurenciji najboljih digitalnih kampanji i platformi u području tržišnih komunikacija, ocjenjivani su kreativnost, strategija, izvedba i korištenje medija, kao i postignuti rezultati. Cilj kampanje i akcije, koja se i dalje provodi u suradnji s udrugom “Prijatelji životinja”, je podizanje svijesti o potrebi zaštite i odgovornog ponašanja prema životinjama, zaustavljanja njihove eksploatacije i zlostavljanja, kao i poticanje udomljavanja životinja iz azila.

0,50 kuna

Čarli, vaš omiljeni pomagač za čisto suđe u svakoj kuhinji, pomaže i napuštenim životinjama da pronađu bolji život i ponovno dobiju svoj dom, donacijom 0,50 kuna od svakog prodanog pakiranja udruzi “Prijatelji životinja”.

Meteor Grupa – Labud je više od 70 godina među vodećim proizvođačima deterdženata i sredstava za čišćenje s nizom brendova omiljenih među generacijama hrvatskih potrošača. Svoje proizvode ne testira na životinjama, pa je posebno pakiranje “Čarli – Moj najbolji prijatelj” dobilo i potvrdu ”Neškodljivo za životinje”, koju je izdao Zavod za farmakologiju i toksikologiju Veterinarskog fakulteta. 

– Tijekom realizacije ovog projekta, Čarli je pomogao i azilima u promociji udomljavanja, pri čemu je u periodu od sedam mjeseci udomljeno 1400 životinja u 12 azila. Kao društveno odgovorna kompanija, redovito provodimo kampanje i akcije kojima pomažemo zajednici. Kampanja “Čarli – Moj najbolji prijatelj” nadmašila je naša inicijalna očekivanja, presretni smo zbog velikog odaziva ljudi i odličnih reakcija. To nam je poticaj da nastavimo pomagati u skrbi za životinje i kućne ljubimce koji svima daju puno ljubavi. Kupnjom posebnog izdanja Čarlija, i svi drugi koji žele pomoći napuštenim životinjama mogu nam se pridružiti, a mi unaprijed zahvaljujemo na podršci, zajedno s udrugom “Prijatelji životinja”. Posebna zahvala ide i bitnim partnerima i volonterima na projektu, a to su Helping animals, Irena Petak, Krešimir Martinković, te čak 12 azila iz 7 gradova. Kampanja je realizirana zajedno sa suradnicima zbog kojih je ova društvena priča zaživjela punim plućima, pa zahvala ide i za Inspiraciju Digital, Real grupu, 24sata, Biro za dizajn i  Face Design. Iznimno nam je drago da smo ovom divnom kampanjom ujedno bili i finalisti u još dvije kategorije za “Brand Awareness Campaign” i “Best Social” – rekla je Milica Damjanović, direktorica marketinga Meteor Grupe – Labud.

Pročitajte na stranici

Udruga “Prijatelji životinja” postala je sinonim borbe za prava i zaštitu životinja u Hrvatskoj jer dugi niz godina aktivno i predano radi na osiguravanju boljih uvjeta za životinje, najviše one u azilima, kako bi im olakšali život i pomogli da pronađu i novi dom. Više o ovom projektu pročitajte na stranici Moj najbolji prijatelj.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba