Tajni ugovor ZET-a

Tvrtka iz Banja Luke će na autobuse i tramvaje stavljati reklame: “Farbaj Miki kako želiš! Fućkaš plavu boju!”

Objavljeno: 25.01.2021. Metropolitan

Početkom prosinca prošle godine na stranicama ZET-a objavljen je javni poziv za zakup javnih površina vozila ZET-a u kojem je rok za prijavu iznosio osam dana. Iz ZET-a kažu da mogu ugovarati poslove na temelju “javnih poziva”, da nemaju obveze da provode natječaje i objavljuju tko se i kako natjecao, i koliko košta sklopljeni posao, tko će zaraditi, a tko će biti na gubitku.

– Davanje u zakup vanjskih površina vozila ZET-a nije u sustavu javne nabave, radi čega Zagrebački električni tramvaj pri odabiru poslovnih partnera nije ograničen odredbama Zakona o javnoj nabavi, već odredbama Zakona o trgovačkim društvima i drugim pripadajućim propisima – rekli su u ZET-u.

Net.hr saznaje da se na javnom pozivu ZET odlučio za tvrtku iz Banje Luke, InfoMedia Group, u vlasništvu regionalno poznatog tajkuna, Vedrana Pušića. Prema podacima iz javnog poziva, ZET na korištenje daje vanjske površine stotinu autobusa i pedeset tramvaja, uz neobično liberalne uvjete, primjerice, bez obveze vraćanja vozila u prvobitno stanje, ili ikakvih ograničenja oko izbora boje ili slično – kakva su postojala u ranijim fazama marketinškog eksploatiranja tramvaja i autobusa.

Gradonačelnik Milan Bandić osobno je 2012. naredio ZET-u da se s tramvaja skinu sve postojeće reklame jer “nagrđuju vozila”. ZET se branio da od takvih reklama zarađuje i do milijun kuna godišnje, ali gradonačelnik je bio neumoljiv.  Novi modeli tramvaja (2200 tip) posve su izuzeti iz oglašavanja, a i nakon završetka reklamnog razdoblja, npr. nakon godinu dana, upisana je obaveza vraćanja u tradicionalnu, plavu boju.

– Tvrtka iz Banje Luke ne mora ništa od toga. Farbaj Miki kako želiš! Fućkaš plavu boju! Ode sada i sva zarada u Banju Luku. I tko će sada bojiti vozila, hoće li dolaziti radnici iz Banje Luke? – rekao je sugovornik iz ZET-a za Net.hr.

Iz ZET-a i InfoMedia Groupa iz Banje Luke nisu htjeli otkriti vrijednost potpisanog ugovora. Iz ZET-a odgovaraju da je postojao interes “većeg broja društava”, te da je izabrana najpovoljnija ponuda.

Tvrtka InfoMedia Group posluje od 2004. godine, a predstavlja se kao “regionalni tržišni lider” čiji je temeljni biznis oglašavanje na vozilima i unutar vozila javnog gradskog prijevoza u zemljama regije. Kažu da je javljanje na javni poziv ZET-a za njih bio “poslovno logičan potez”.

Do sada nisu surađivali ni s jednom tvrtkom u vlasništvu Grada Zagreba, no, naglašavaju da imaju namjeru širiti se na hrvatskom tržištu, ali i ostalim zemljama EU-a. Kažu da nemaju informaciju koliko je bilo drugih ponuđača, no smatraju da je presudila njihova cijena, odnosno, najbolja financijska ponuda. Kažu kako im je u planu otvaranje tvrtke InfoMedia Group d.o.o. u Zagrebu.

Najnovije po kategorijama

BUUNAAA TRAAJEEE! TAHÝ: Došli su ovi hahari od zgora tirati nekakvu pravicu, nije ispale dobre GUBEC: Nemre nas nikakva zaraza spriječiti da se pobunimo, nije mogla ni 1573.!

BEZ 20.000 GLEDATELJA, ALI I DALJE SPEKTAKL: U 13. po redu rekonstrukciji Bitke kod Stubice kod dvorca Stubički Golubovec, kmetovi predvođeni Gupcem osvojili grad, Tahý je posramljen pobjegao

BUUNAAA TRAAJEEE! TAHÝ: Došli su ovi hahari od zgora tirati nekakvu pravicu, nije ispale dobre GUBEC: Nemre nas nikakva zaraza spriječiti da se pobunimo, nije mogla ni 1573.!

Objavljeno: 07.02.2021. Ante Ferara
“Hrvatski sport ostao je bez jednog nevjerojatnog čovjeka, istinskog sportaša, bio je faca gdje god se pojavio – Sarač je bio tako jednostavan čovjek“

DIRLJIVE RIJEČI: OD IZNENADA PREMINULOG VELIKANA HRVATSKOG RUKOMETA ZLATKA SARAČEVIĆA OPRAŠTAJU SE BROJNE KOLEGE SPORTAŠI, NOVINAR, KLUBOVI, NAVIJAČI…

“Hrvatski sport ostao je bez jednog nevjerojatnog čovjeka, istinskog sportaša, bio je faca gdje god se pojavio – Sarač je bio tako jednostavan čovjek“

Objavljeno: 23.02.2021. Ante Ferara

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba

Prijavite se na naš newsletter