Igrajte slot bez depozita 2024

  1. Blackjack Velika Gorica: Naši omiljeni kasini su bili u igri, svirao sam u Inninsu nakon što sam čuo za njihove brze isplate, i Bože, kako sam bio iznenađen.
  2. Inspired Casino Igre 2025 - A u vrijeme prijave, broj koji je korišten zapravo je bio moj.
  3. Slot Wild Spin Bonusi I Besplatne Vrtnje: Ova podvrsta porijeklom je iz Zapadne Afrike i naziva se Alinsus.

3D kasino najbolji live blackjack u hrvatskoj

Slot Ho Ho Tower Bonusi I Besplatne Vrtnje
Kaskadni bubnjevi su još jedna zanimljiva bonus značajka ovog automata.
Radno Vreme Kockarnica
Definitivno, internetsku igru treba nazvati svježom i lijepom.
Postoje klasični slotovi s 3 koluta, kao i nekoliko nevjerojatnih video utora koje možete isprobati.

Kasino automati za pravi novac 2024

Pravila Texas Holdem Poker
Iznos progresivnog jackpota povećava se sa svakom novom igrom dok se ne utvrdi pobjednik.
Slot Fortune Tree Bonusi I Besplatne Vrtnje
Shvaćaju da nisu najveći, nemaju milijune za oglašavanje ili braću kao što su Ainsus ili Ainsus, pa se koncentriraju na ono što misle da je stvarno važno za sofisticiranog igrača.
Kockarnica Vukovar

IZ BOLNICE MERKUR TAKOĐER JE STIGLO ANONIMNO PISMO U KOJEM SE ZAPOSLENICI ŽALE NA UVJETE

“Ne plaćaju nam prekovremene. Pacijenti se smrzavaju”

Objavljeno: 28.10.2020. Ante Ferara

Nakon pisma liječnice iz zagrebačke bolnice KB Dubrava u kojem se upozorava da pacijenti nemaju što jesti te da nema lijekova, iz KB-a Merkur također je stiglo anonimno pismo u kojem se upozorava na razne probleme. Prenosimo ga u cijelosti.

“Na Internoj u bolnici Merkur medicinske sestre i tehničari su na izmaku snaga. Na odjelu gastroenterologije dva puta su kolegice bile u izolaciji zbog pozitivnih pacijenata i osoblja. Radile smo ubrzane smjene i imale preko 200-220 sati. Ali plaću za odrađene sate nismo dobile. Ovo je problem koji je star duže vrijeme. Glavna sestra bolnice i glavna sestra Interne vodi dvostruke rasporede, briše nam pošteno i krvavo odrađene sate. To je nešto što radi dugo vremena i to se odavno zna. Navodno isto se radi i našim liječnicima. Tražimo svoja prava i pošteno zarađenu plaću u ovim teškim uvjetima. Osim financijskih problema, problemi u sestrinstvu na Internoj se gomilaju, sestra ništa ne rješava, vlada ne-organizacija i opće nezadovoljstvo kolega i kolegica. Sve se to zna i gura se sve pod tepih. Puno naših kolegica s odjela gastroenterologije i nefrologije je otišlo. Ali sestra je u bolnici svaki dan više od 12 sati, godišnji odmor ne koristi, ali probleme ne rješava. Pitamo se i gdje je zakon kad je u pitanju i ne korištenje godišnjih odmora. Sa strahom čekamo i zimu jer radimo u neljudskim uvjetima. Tko god se prošeće odjelom gastroenterologije i nefrologije vidjet će o čemu se radi. Pacijenti se smrzavaju, prozori se ne mogu zatvoriti ili otvoriti, puše kroz prozore, curi voda kroz prozore, kolegice stavljaju plahte i deke na prozore, pacijenti nas napadaju i žale nam se da im puše i da im je hladno. Odjeli su prljavi. I nikog nije briga. Molimo Vas za pomoć da se problemi sestrinstva, uvjeti rada i skrbi pacijenata hitno riješe na internoj”.

Iz bolnice kažu kako su primili istu anonimnu predstavku te zbog nje održali sastanak rukovodećih sestara ustanove i evidentičara radnog vremena. 

“Utvrđeno je da se odjelna evidencija radnih sati, dostupna također na intranetu naše ustanove, u cijelosti poklapa s evidencijom radnih sati koju vodi Glavna sestra bolnice. Svi radni sati liječnika i medicinskih sestara u Kliničkoj bolnici Merkur se ispravno evidentiraju i plaćaju sukladno odredbama važećeg Kolektivnog ugovora za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja, a provode putem sustava Centralnog obračuna plaća Ministarstva financija. Bitno je napomenuti da niti jedan liječnik ili medicinska sestra nisu podnosili pritužbe na uvjete rada u našoj ustanovi, niti su navodili istovjetne ili slične organizacijske probleme koji se spominju u anonimnoj predstavci. Svjesni smo činjenice postojanja nedostataka na zgradi naše ustanove, prisutnima radi njene starosti i ovogodišnjeg potresa, međutim ističemo kako su svi nedostaci u postupku otklanjanja i sanacije. Ovdje također smatramo bitnim napomenuti kako niti jedan pacijent, niti članovi njihovih obitelji, nisu podnosili pritužbe na prostorne uvjete u Klinici za unutarnje bolesti”, stoji u odgovor iz KB-a Merkur koji je objavio Večernji list.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba