VEĆA UČINKOVITOST I MANJI TROŠKOVI

e-NARUDŽBENICA: Nova digitalizirana usluga Grada Zagreba

Objavljeno: 20.02.2020. Metropolitan

U Gradskoj upravi predstavljena je nova digitalizirana usluga – e-Narudžbenica, kojom je Grad Zagreb u potpunosti implementirao digitalizirani proces izrade, potpisivanja i slanja e-Narudžbenica u postupcima jednostavne nabave.

Elektroničkim potpisivanjem narudžbenice te njenim slanjem, u elektroničkom obliku, prema odabranom ponuditelju pojednostavljen je administrativni postupak, povećana učinkovitost, te su smanjeni troškovi i vrijeme obrade za 6.600 narudžbenica koliko ih je bilo u 2019. Za svaku od 6.600 narudžbenica bilo je potrebno printati više kopija i iste fizički dostaviti na pet adresa. Toga sada više nema, sve je brže, učinkovitije i jeftinije.

Prilagodba novim uvjetima poslovanja

Unaprjeđenje organizacije poslovanja Grada, utemeljeno na upravljanju poslovnim procesima, pokrenuo je, uz poticaj i podršku gradonačelnika, Ured gradonačelnika još 2012. provedbom više projekata radi što brže prilagodbe novim uvjetima poslovanja i prihvaćanja europskih upravnih standarda.

Prema riječima gradonačelnika Milana Bandića, brojni online servisi Grada Zagreba već su dostupni našim građanima i poslovnim subjektima, poput e-Pisarnice, e-Školstva, e-Matica Grada Zagreba, e-Prijava za financiranje programa i projekata udruga financiranih iz proračuna Grada, e-Beba, e-financijsko poslovanje, e-Narudžbenica, Javni poziv za sufinanciranje programa javnih potreba u sportu Grada Zagreba (ZgSport), a intenzivno se radi na digitalizaciji nekoliko procesa kao što su: izdavanje akata za građenje (građevinska, lokacijska, uporabna dozvola…), postupci izdavanje rješenja o komunalnoj naknadi i komunalnom doprinosu, te postupak podnošenja primjedbi na Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama GUP-a, e-Upisi u dječje vrtiće kojima je osnivač grad Zagreb.

Učinkovitiji servis građana

Prezentiravši novu digitaliziranu uslugu, pročelnik Ureda gradonačelnika Miro Laco je istaknuo da digitalizacijom gradskih poslovnih procesa, Grad Zagreb pokazuje spremnost na implementaciju inovativnih rješenja u poslovanju.

– Time šaljemo i poruku da jesmo i želimo biti učinkovit servis građana i podrška našim poduzetnicima – istaknuo je pročelnik Laco.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba