Osvojiti kasino slotovi bez registracije za pravi novac

  1. Slot Elements Bonusi I Besplatne Vrtnje: Raspoređeni su na 5 bubnjeva i u 3 reda.
  2. Kako Igrati Poker Za Novac - Moje isplate potvrđivane su e-poštom svakih sat vremena, a novac još nije stigao.
  3. Captain Coocs Casino Hr 2025 Review: Ne mogu reći da je kockanje s trgovcima uživo nešto što je upravo izašlo na tržište, ali ono što mogu reći je da nas ovaj trend uskoro neće napustiti.

Siguran blackjack osnovna strategija 2024

Cezar Casino No Deposit Bonus
Casino Ininsus nudi igračima veliki izbor igara koje možete izabrati.
Slot Si Xiang Bonusi I Besplatne Vrtnje
Danas se nešto uvijek događa širom svijeta.
Simbol prikupljanja u ovom utoru je ribarski Leprechaun, a to znači da ima mogućnost zamjene dobitka na kolutima.

Online kasino vrtnje bez registracije besplatno 2024

Kockarnica Igre
U nastavku smo naveli različite kriterije odabira.
Playtech Slot Igre Igrajte Besplatno
INNOSIN pruža potpuno igračko iskustvo s kvalitetnom grafikom i korisničkim sučeljima koja stvaraju funkcionalno i vizualno privlačno igralište.
Ice Casino Hr 2025 Review

U TO VRIJEME GRADOM SU VOZILA ZASTARJELA VOZILA

Tijekom ’70-ih godina Zagreb je umalo ostao bez tramvaja

Objavljeno: 25.10.2020. Ante Ferara

U Zagrebu se tijekom ’70-ih godina prošlog stoljeća intenzivno raspravljalo o budućnosti tramvaja kao javnog prijevoznog sredstva u gradu Zagrebu. U to vrijeme Zagrebom su vozili zastarjeli tramvaji M-24 koji nisu bili dorasli vremenu.

Neko vrijeme se čak i ozbiljno razmišljao o potpunom ukidanju tramvajskog prijevoza, njegovoj zamjeni autobusima i o velikoj ulozi osobnog prijevoza u budućnosti. Izradom tadašnjeg  GUP-a, tramvaj kao dio sustava javnog prijevoza strateški ostaje te se planira njegovo osuvremenjivanje i širenje nove mreže u gradu Zagrebu.

Odlukom Grada u srpnju 1973. godine Trg bana Josipa Jelačića, Jurišićeva i Ilica do križanja s Frankopanskom ulicom postaje pješačka zona u kojoj isključivo prometuju tramvaji. Pretvaranje užeg centra u pješačku zonu daje izvrsne rezultate. Početkom 1977. godine ZET kupuje 30 novih tramvaja marke ČKD-Tatra T4+B4. Tada se sa zagrebačkih tračnica povlače tramvaji M-24 koji su prometovali još od 1924. godine, javlja ZET.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba