U Zagrebu se tijekom ’70-ih godina prošlog stoljeća intenzivno raspravljalo o budućnosti tramvaja kao javnog prijevoznog sredstva u gradu Zagrebu. U to vrijeme Zagrebom su vozili zastarjeli tramvaji M-24 koji nisu bili dorasli vremenu.
Neko vrijeme se čak i ozbiljno razmišljao o potpunom ukidanju tramvajskog prijevoza, njegovoj zamjeni autobusima i o velikoj ulozi osobnog prijevoza u budućnosti. Izradom tadašnjeg GUP-a, tramvaj kao dio sustava javnog prijevoza strateški ostaje te se planira njegovo osuvremenjivanje i širenje nove mreže u gradu Zagrebu.
Odlukom Grada u srpnju 1973. godine Trg bana Josipa Jelačića, Jurišićeva i Ilica do križanja s Frankopanskom ulicom postaje pješačka zona u kojoj isključivo prometuju tramvaji. Pretvaranje užeg centra u pješačku zonu daje izvrsne rezultate. Početkom 1977. godine ZET kupuje 30 novih tramvaja marke ČKD-Tatra T4+B4. Tada se sa zagrebačkih tračnica povlače tramvaji M-24 koji su prometovali još od 1924. godine, javlja ZET.
INTERVJU - CHEF MISLAV BOŽIĆ: Krapinski restoran Kramberger ima novog majstora zanata u kuhinji, koji želi stvoriti tim koji će dijeliti njegovu strast prema kuhanju
U skladu s novom europskom regulativom, metropolitan.hr je nadogradio politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo Vam omogućili što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost našeg portala. Daljnjim korištenjem našeg portala, suglasni ste s korištenjem kolačića.Prihvaćam