Besplatne slot igre bez prijave 2024

  1. Sg Casino Recenzija I Iskustva 2025: Međutim, postao je prilično pristupačan igračima iz drugih zemalja, s različitim opcijama plaćanja, valutama i različitim jezicima.
  2. Slot Rainbow Jackpots Power Lines Bonusi I Besplatne Vrtnje - Broje se sve biljke u iznosu od najmanje 0,10 eura.
  3. Betsson Casino Recenzija I Iskustva 2025: Debitna kartica Inin je najizravniji način za pritup redtvima na tekućem računu, poebno u mrežnim tranakcijama.

Besplatno igrajte savjete za automate 2024

3oaks Casino Igre Recenzija
U takvim je slučajevima pametna strategija zatražiti od poreznog stručnjaka da vam pomogne s prijavljenom brojkom.
Igre U Kasinu
Također možete iskoristiti klijenta koji se može preuzeti ako želite da se casino paket instalira na vaše računalo.
Budući da nova kockarnice žele privući nove igrače, obično su prilično velikodušni sa svojim bonusima i promocijama, često poklanjajući besplatan novac i besplatne okrete (ali uz neke uvjete, naravno).

Kako elektronički automati za novac rade na internetu 2024

Bingo Dzemala Bijedica
Ali ovo je članak o zarađivanju novca, a ne osvajanju medalja.
Tsars Casino No Deposit Bonus
Na primjer, ako ste igrač s trenutnim zadovoljstvom, akcijske igre su vjerojatno najbolje.
Blackjack Casino Recenzija I Iskustva 2025

ZET SLAVI 129. ROĐENDAN

PRVI TRAMVAJ: Vozač Ferdo, kondukter Vid i konj Belko su vozili po tračnicama dugim 8 kilometara

Objavljeno: 05.09.2020. Ante Ferara

Ujutro 5. rujna 1891. godine prvi put su zagrebačkim gradskim ulicama krenula tramvajska kola, pokretana jednom konjskom snagom. Iz tramvajskog spremišta koje je bilo na lokaciji današnjeg Tehničkog muzeja, po tračnicama dugim 8 kilometara, vozač Ferdo, kondukter Vid i konj Belko krenuli su na svoju prvu vožnju.

Interes građana je bio ogroman te se procjenjuje kako se već idućeg dana tramvajem vozilo 20.000 ljudi što je zapanjujuća brojka ako se uzme u obzir kako je Zagreb tada imao nešto više od 40.000 stanovnika. Tadašnje tiskovine pisale su kako se konj zbog pretrpanosti tramvaja nije mogao krenuti s mjesta te su građani silazili i gurali kola.

Razvoj i širenje Zagreba s godinama konjski je tramvaj sve teže pratio te se javila ideja da se uvede električni tramvaj. Preduvjet za to je bila izgradnja električne centrale 1907. godine nakon čega se odmah pristupilo izgradnji novog postrojenja i tramvajske infrastrukture te je 18. kolovoza 1910. godine u promet pušten električni tramvaj.

ZET-u se 1931. priključuje i autobusni promet. Neizostavnu ulogu u zagrebačkom prijevozu putnika ima Uspinjača, još od 1890. godine, kao i sljemenska žičara.

Tramvaji i autobusi dnevno prevezu više od milijuna putnika te čak tri puta dnevno obiđu ekvator, a godišnje 109 puta prijeđu put do Mjeseca i natrag. U svom voznom parku ZET ima 277 tramvajskih motornih kola, od čega su 142 niskopodna tramvaja proizvedena prema najsuvremenijim standardima te 438 autobusa. Uz prijevoz putnika tramvajima, autobusima i uspinjačom, ZET realizira i poseban prijevoz školske djece u za to prilagođenim autobusima te specijalizirani prijevoz osoba s invaliditetom posebno opremljenim vozilima, prenosi stranica ZET-Zagrebački električni tramvaj.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba