PREHRAMBENE NAVIKE

Mlijeko konzumira gotovo 90 posto Hrvata, većina ga ne pije samo uz kavu

Objavljeno: 09.03.2020. Renata Cisar

Gotovo 90 posto Hrvata konzumira mlijeko, pri čemu 72 posto konzumenata preferira trajno mlijeko, a od ostalih mliječnih proizvoda domaći potrošači najviše preferiraju sir i jogurt.

Da je mlijeko iznimno popularno kod hrvatskih potrošača ne treba posebno naglašavati. Ipak, korisno je s vremena na vrijeme provjeriti kakvi su trendovi u potrošnji ove namirnice te kakvi stavovi prevladavaju na tržištu kada je riječ o konzumaciji ove osnovne živežne namirnice.

U svim prigodama

Istraživanje je pokazalo da devet od deset Hrvata konzumira mlijeko. Naime, ukupno 89,7 posto ispitanih navodi da konzumira mlijeko od čega je njih 22,8 posto naglasilo da mlijeko konzumira samo uz kavu, a 66,9 posto ovu namirnicu pije i u svim drugim prigodama.

Osobito je značajno da gotovo dvije trećine konzumenata, njih 64,1 posto, mlijeko konzumira svakodnevno, a 25,9 posto ispitanika nekoliko puta tjedno. Dosta manje je onih koji mlijeko piju nekoliko puta mjesečno (9,2 posto), a rijetko – nekoliko puta godišnje gotovo da nije vrijedno spomena: takvih konzumenata ima svega 0,7 posto.

Popularnije trajno mlijeko

Trajno mlijeko znatno je popularnije od svježeg – još je jedan važan zaključak provedene ankete. Da konzumiraju trajno mlijeko navodi premoćnih 71,6 posto ispitanika, a svježe njih 19 posto. Konzumenti većinom konzumiraju jedan tip mlijeka jer ih samo 9,4 posto podjednako konzumira i trajno i svježe mlijeko.

Kada su upitani o tome smatraju li da je mlijeko zdravo, uvjerljivo najveći broj ispitanika, njih 68 posto, izjavilo je da je mlijeko zdravo. Svega 10,7 posto ispitanih smatra da mlijeko nije zdravo, dok nešto više od jedne petine (21,3 posto) nema formiran stav po ovom pitanju.

Volimo sladoled i puding

Od ostalih mliječnih proizvoda najviše se konzumiraju sir (89,2 posto) i jogurt (82,4 posto). Nešto manji broj građana konzumira sladoled (72 posto), mliječne namaze (71,9 posto) i vrhnje (69,9 posto), dok 53,5 posto njih konzumira puding. Vrlo malih 2,3 posto građana ističe da ne konzumira niti jedan mliječni proizvod.

Istraživanje su tijekom studenog 2019. godine proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba