Istraživanje pokazalo:

Hrvatima tijekom korona krize najviše nedostaju druženje, izleti i putovanja te ispijanje kave u kafićima

Objavljeno: 09.05.2020. Metropolitan

Najnovije istraživanje agencije Hendal i Francka provedeno tijekom svibnja pokazalo je da je epidemija koronavirusa negativno utjecala na značajan broj građana (87 posto), ponajviše na stanovnike Dalmacije, ali i na njihov emotivni život, pa tako većina u posljednjim mjesecima, od kada traje epidemija, osjeća nezadovoljstvo (53 posto) te ljutnju (29 posto) i žalost (29 posto) zbog novonastale situacije. Zanimljivo je da čak 34 posto građana, prvenstveno muškarci, navodi da su epidemija i restrikcije koje su došle s njom izazvali dosadu u njihovom svakodnevnom životu, dok se 28 posto osjećalo usamljeno, ali i tužno, što posebno ističu žene. S druge strane, oko trećine građana (34 posto) nastoji zadržati pozitivan stav i gaje nadu da će se život brzo vratiti u normalu. Kako ističu, najviše im nedostaje druženje s dragim ljudima (78 posto), izleti i putovanja (48 posto) te ispijanje kave u kafićima (44 posto).

Već u prvom tjednu

Da Hrvati s veseljem iščekuju ponovno otvaranje kafića i terasa, govori podatak da će ih 47 posto već u prvom tjednu otvaranja posjetiti kafić kako bi popili svoju omiljenu kavu, dok trećina (32 posto) navodi kako će ipak pričekati s odlaskom dok se situacija ne stabilizira. Kada se otvore, u kafićima će se najviše pripremati kava. Naime, napitak koji će većina (71 posto) prvo naručiti, bit će upravo kava, a 57 posto njih voljelo bi je popiti s prijateljima te s partnerom ili partnericom (32 posto), naravno, uz strogo pridržavanje mjera i uputa Stožera. Ispijanju kave u kafićima vesele se stanovnici svih regija Hrvatske, a posebice stanovnici Dalmacije.

31.05.2019., Osijek – U organizaciji tvrtke Franck odrzano natjecanje barista. Photo: Davor Javorovic/PIXSELL

Kriza izazvana koronavirusom nije imala značajnog utjecaja na navike 63 posto hrvatskih građana, kada su rituali ispijanja kave u pitanju, o čemu svjedoči podatak da će 66 posto građana, koji inače imaju naviku posjećivanja kafića, nastaviti s tom navikom u podjednakoj mjeri kao i prije epidemije. Tijekom restrikcija, za 47 posto ljubitelja kave promijenilo se samo mjesto ispijanja kave.

– Ova situacija nas je naučila mnogočemu, a ono najbitnije je da budemo jedni uz druge. Zadnja istraživanja pokazuju da se kava pije u gotovo svim prilikama, a na nama je da to i omogućimo, naravno, uz sve mjere opreza. Svakodnevno radimo na tome da olakšamo novonastale okolnosti našim kupcima i potrošačima, pa smo osigurali kavu za van na dodatnim lokacijama, a sada kada se ugostiteljstvo pokreće, imamo sve spremne kapacitete za podršku ugostiteljima – istaknuli su iz Francka.

Zemlja kavopija

Ranije Hendalovo istraživanje, koje je također realizirano u suradnji s Franckom, provedeno u listopadu prošle godine, pokazalo je da je Hrvatska zaista zemlja kavopija te je “Idemo na kavu“ i dalje daleko najčešći (87,5 posto) poziv na druženje u Hrvata.

Najpopularnije vrste kave su mljevena (turska) kava i espresso u kafiću, koje pije gotovo 70 posto ispitanih građana, a kada se spomene kava, 28 posto građana kao prvu asocijaciju navodi jutro, 16 posto buđenje, 15 posto miris, dok 14 posto njih spominje Franck.

Upravo Franck kao vodeća hrvatska kompanija u proizvodnji kave, ima spremne sve kapacitete poput servisnog centra, brojnih profesionalnih aparata i opreme za ugostitelje, dostave te edukacije ugostitelja, a pripreme na terenu su u punom jeku, kako bi svojim partnerima pružio punu podršku u narednom periodu kada, s ublažavanjem epidemioloških mjera, dolazi do reaktivacije ugostiteljstva.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba