Osvojiti kasino slotovi bez registracije za pravi novac

  1. Slot Elements Bonusi I Besplatne Vrtnje: Raspoređeni su na 5 bubnjeva i u 3 reda.
  2. Kako Igrati Poker Za Novac - Moje isplate potvrđivane su e-poštom svakih sat vremena, a novac još nije stigao.
  3. Captain Coocs Casino Hr 2025 Review: Ne mogu reći da je kockanje s trgovcima uživo nešto što je upravo izašlo na tržište, ali ono što mogu reći je da nas ovaj trend uskoro neće napustiti.

Siguran blackjack osnovna strategija 2024

Cezar Casino No Deposit Bonus
Casino Ininsus nudi igračima veliki izbor igara koje možete izabrati.
Slot Si Xiang Bonusi I Besplatne Vrtnje
Danas se nešto uvijek događa širom svijeta.
Simbol prikupljanja u ovom utoru je ribarski Leprechaun, a to znači da ima mogućnost zamjene dobitka na kolutima.

Online kasino vrtnje bez registracije besplatno 2024

Kockarnica Igre
U nastavku smo naveli različite kriterije odabira.
Playtech Slot Igre Igrajte Besplatno
INNOSIN pruža potpuno igračko iskustvo s kvalitetnom grafikom i korisničkim sučeljima koja stvaraju funkcionalno i vizualno privlačno igralište.
Ice Casino Hr 2025 Review

Istraživanje pokazalo:

Hrvatima tijekom korona krize najviše nedostaju druženje, izleti i putovanja te ispijanje kave u kafićima

Objavljeno: 09.05.2020. Metropolitan

Najnovije istraživanje agencije Hendal i Francka provedeno tijekom svibnja pokazalo je da je epidemija koronavirusa negativno utjecala na značajan broj građana (87 posto), ponajviše na stanovnike Dalmacije, ali i na njihov emotivni život, pa tako većina u posljednjim mjesecima, od kada traje epidemija, osjeća nezadovoljstvo (53 posto) te ljutnju (29 posto) i žalost (29 posto) zbog novonastale situacije. Zanimljivo je da čak 34 posto građana, prvenstveno muškarci, navodi da su epidemija i restrikcije koje su došle s njom izazvali dosadu u njihovom svakodnevnom životu, dok se 28 posto osjećalo usamljeno, ali i tužno, što posebno ističu žene. S druge strane, oko trećine građana (34 posto) nastoji zadržati pozitivan stav i gaje nadu da će se život brzo vratiti u normalu. Kako ističu, najviše im nedostaje druženje s dragim ljudima (78 posto), izleti i putovanja (48 posto) te ispijanje kave u kafićima (44 posto).

Već u prvom tjednu

Da Hrvati s veseljem iščekuju ponovno otvaranje kafića i terasa, govori podatak da će ih 47 posto već u prvom tjednu otvaranja posjetiti kafić kako bi popili svoju omiljenu kavu, dok trećina (32 posto) navodi kako će ipak pričekati s odlaskom dok se situacija ne stabilizira. Kada se otvore, u kafićima će se najviše pripremati kava. Naime, napitak koji će većina (71 posto) prvo naručiti, bit će upravo kava, a 57 posto njih voljelo bi je popiti s prijateljima te s partnerom ili partnericom (32 posto), naravno, uz strogo pridržavanje mjera i uputa Stožera. Ispijanju kave u kafićima vesele se stanovnici svih regija Hrvatske, a posebice stanovnici Dalmacije.

31.05.2019., Osijek – U organizaciji tvrtke Franck odrzano natjecanje barista. Photo: Davor Javorovic/PIXSELL

Kriza izazvana koronavirusom nije imala značajnog utjecaja na navike 63 posto hrvatskih građana, kada su rituali ispijanja kave u pitanju, o čemu svjedoči podatak da će 66 posto građana, koji inače imaju naviku posjećivanja kafića, nastaviti s tom navikom u podjednakoj mjeri kao i prije epidemije. Tijekom restrikcija, za 47 posto ljubitelja kave promijenilo se samo mjesto ispijanja kave.

– Ova situacija nas je naučila mnogočemu, a ono najbitnije je da budemo jedni uz druge. Zadnja istraživanja pokazuju da se kava pije u gotovo svim prilikama, a na nama je da to i omogućimo, naravno, uz sve mjere opreza. Svakodnevno radimo na tome da olakšamo novonastale okolnosti našim kupcima i potrošačima, pa smo osigurali kavu za van na dodatnim lokacijama, a sada kada se ugostiteljstvo pokreće, imamo sve spremne kapacitete za podršku ugostiteljima – istaknuli su iz Francka.

Zemlja kavopija

Ranije Hendalovo istraživanje, koje je također realizirano u suradnji s Franckom, provedeno u listopadu prošle godine, pokazalo je da je Hrvatska zaista zemlja kavopija te je “Idemo na kavu“ i dalje daleko najčešći (87,5 posto) poziv na druženje u Hrvata.

Najpopularnije vrste kave su mljevena (turska) kava i espresso u kafiću, koje pije gotovo 70 posto ispitanih građana, a kada se spomene kava, 28 posto građana kao prvu asocijaciju navodi jutro, 16 posto buđenje, 15 posto miris, dok 14 posto njih spominje Franck.

Upravo Franck kao vodeća hrvatska kompanija u proizvodnji kave, ima spremne sve kapacitete poput servisnog centra, brojnih profesionalnih aparata i opreme za ugostitelje, dostave te edukacije ugostitelja, a pripreme na terenu su u punom jeku, kako bi svojim partnerima pružio punu podršku u narednom periodu kada, s ublažavanjem epidemioloških mjera, dolazi do reaktivacije ugostiteljstva.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba