Adidas se za 2,1 milijardu eura odlučiov riješiti modne marke koja je trebala biti jedno od njihovih glavnih oružja u bitki s Nikeom na američkom tržištu

“Reebok se nije uspio nametnuti kao brend za profesionalne sportaše, niti one koji traže sportsku modu i stil“

Objavljeno: 16.08.2021. Metropolitan

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas odlučio je prodati Reebok za 2,1 milijardu eura američkoj kompaniji Authentic Brands, no ipak krajnji iznos koji će dobiti bit će nekih 325 milijuna eura manji, navodi Financial Times, zbog troškova dezinvestiranja, prenosi Poslovni.hr.

Naime, nakon 15 godina odustaje od robne marke koja je trebala biti jedno od njegovih glavnih oružja u bitki s vječnim rivalom Nikeom na njegovom terenu, američkom tržištu. Kupili su Reebok 2005. godine za 3,8 milijardi dolara tražeći način kako ugroziti lidersku poziciju Nikea na američkom tržištu, no umjesto ubojitog oružja, Reebok se više pokazao kao “prazna puška” – kompaniju su godinama mučili gubici i slabašna prodaja.

– Adidas ustvari nikada nije shvatio što učiniti s Reebokom koji se nije uspio nametnuti kao brend za profesionalne sportaše, niti za one koji traže sportsku modu i stil. Dok je Adidas bio fokusiran na obnovu profitabilnosti Reeboka, bio je daleko manje uspješan u izgradnji brenda koji je u mogućnosti ukrasti tržišni udjel i osvojiti ‘srca i um’ potrošača – kazao je za FT Neil Saunders, direktor konzultantske kompanije GlobalData.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba