Automati za uživanje na internetu 2024

  1. Slot Danger High Voltage Bonusi I Besplatne Vrtnje: To našim studentima pruža brojne mogućnosti širom zemlje, a mi neumorno radimo na tome da stalno dodajemo nova Sveučilišta.
  2. Slots Palace Casino Recenzija I Iskustva 2025 - U svakom slučaju, brza komunikacija i korisne povratne informacije od službi za korisnike su od vitalnog značaja.
  3. Kako Koristiti Apcopay Za Online Casino U Hrvatskoj: Ove besplatne okretaje možete koristiti 30 puta.

Rezultati bingoblackjack igraće karte 2024

Slot Jewel Scarabs Bonusi I Besplatne Vrtnje
Nezavisna agencija nadgleda sve igre u Inninsu kako bi potvrdila da su rezultati igara slučajni.
Igre Kasino Hrvatske
Ovo nije naša omiljena licenca za kockanje, niti je najpouzdanija licenca za daljinsko Kockanje, jer je igračima prilično teško dobiti pomoć ako se pojave problemi.
Samo otvorite odjeljak za jedan od njih i pronaći ćete tablice s različitim pravilima i ograničenjima.

Igrice za kockanje

Najbolja Kasina Vcreditos
Nema značajnih strahova kada je u pitanju inovativna arhitektura internetske stranice inninis.
Slot Golden Ticket Bonusi I Besplatne Vrtnje
S druge strane, postoje internetski operateri koji pružaju usluge internetskog kasina, pružajući vam pristup najnovijim casino igrama.
Slot Hyper Burst Bonusi I Besplatne Vrtnje

Adidas se za 2,1 milijardu eura odlučiov riješiti modne marke koja je trebala biti jedno od njihovih glavnih oružja u bitki s Nikeom na američkom tržištu

“Reebok se nije uspio nametnuti kao brend za profesionalne sportaše, niti one koji traže sportsku modu i stil“

Objavljeno: 16.08.2021. Metropolitan

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas odlučio je prodati Reebok za 2,1 milijardu eura američkoj kompaniji Authentic Brands, no ipak krajnji iznos koji će dobiti bit će nekih 325 milijuna eura manji, navodi Financial Times, zbog troškova dezinvestiranja, prenosi Poslovni.hr.

Naime, nakon 15 godina odustaje od robne marke koja je trebala biti jedno od njegovih glavnih oružja u bitki s vječnim rivalom Nikeom na njegovom terenu, američkom tržištu. Kupili su Reebok 2005. godine za 3,8 milijardi dolara tražeći način kako ugroziti lidersku poziciju Nikea na američkom tržištu, no umjesto ubojitog oružja, Reebok se više pokazao kao “prazna puška” – kompaniju su godinama mučili gubici i slabašna prodaja.

– Adidas ustvari nikada nije shvatio što učiniti s Reebokom koji se nije uspio nametnuti kao brend za profesionalne sportaše, niti za one koji traže sportsku modu i stil. Dok je Adidas bio fokusiran na obnovu profitabilnosti Reeboka, bio je daleko manje uspješan u izgradnji brenda koji je u mogućnosti ukrasti tržišni udjel i osvojiti ‘srca i um’ potrošača – kazao je za FT Neil Saunders, direktor konzultantske kompanije GlobalData.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba