
Xiaomi je, prema izvješću o globalnom tržištu pametnih telefona, vodeće svjetske tvrtke za istraživanje tržišta Canalys, u drugom kvartalu ove godine, zauzeo drugo mjesto sa 17 posto udjela i 83 posto međugodišnjeg rasta, čime je nadmašio Apple, piše Novac.hr.
Canalys je istaknuo da Xiaomi sada, zahvaljujući inicijativama poput konsolidacije partnera i pažljivijeg upravljanja na otvorenom tržištu, transformira svoj poslovni model iz izazivača u pozicioniranog lidera pametnih telefona, a novi mu je cilj istisnuti Samsung, kako bi postao najveći svjetski prodavač.
– Nakon pet godina koninuiranog ulaganja u segmentu unaprjeđenja, a koje se odvijalo u izuzetno teškim uvjetima, Xiaomijeve proizvodne mogućnosti znatno su poboljšane. Otvorio je put u premium segment tržišta i povećao svoj tržišni udio. Xiaomi će kontinuirano jačati svoje temeljne sposobnosti i učvršćivati svoje mjesto kao drugi najveći brend pametnih telefona – kazao je osnivač, predsjednik i izvršni direktor Xiaomija Lei Jun.
U četvrtom kvartalu prošle godine, globalne isporuke Xiaomija dosegnule su 43,4 milijuna primjeraka s rastom od 31,5 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, nadmašivši Apple prvi put i vrativši se na treće mjesto, dok se u prvom kvartalu ove godine Apple popeo na drugo mjesto s 15 posto globalnog tržišnog udjela na pametnim telefonima, a slijedi ga Xiaomi sa svojih 14 posto tržišnog udjela. Globalna isporuka pametnih telefona Xiaomi, tada je bila 49,4 milijuna primjeraka uz rast od 69,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.