
Prema izvješću agencije Promocija Plus, u prvih deset mjeseci 2020. godine na hrvatskom je tržištu registrirano 31.350 novih osobnih vozila, 43,5 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine (55.441). Tijekom listopada registrirana su 3093 nova automobila, gotovo isto kao u rujnu (3090) i 24,6 posto manje nego prošle godine (4104).
Uvjerljivo vodstvo
Uvjerljivo najbolji rujanski rezultat, po običaju, ostvario je Volkswagen, s 551 registriranim novim automobilom i tržišnim udjelom od čak 17,81 posto. Druga je, također već uobičajeno, Škoda, s 460 registriranih novih automobila, odnosno, 14,87 posto. Dakle, Volkswagen i Škoda u rujnu su pokrili gotovo trećinu hrvatskog tržišta (32,69 posto)
Treći je Suzuki (196 – 6,34 posto), tradicionalno uspješan među privatnim kupcima, četvrta Dacia (193 – 6,24 posto), peta Kia (159 – 5,14 posto), šesti Renault (153 – 4,95 posto), sedmi Hyundai (145 – 4,69 posto), a osmi Peugeot (133 – 4,30 posto), deveta Toyota (129 – 4,27 posto), deseti Fiat (110 – 3,56 posto), jedanaesti Citroën (107 – 3,40 posto), dvanaesti Opel (103 – 3,31 posto), a trinaesti Seat (102 – 3,30 posto).
Registrirane dvije Tesle
Među tzv. “premium” brendovima, tradicionalno, prvi je Audi (86 – 2,78 posto), drugi Mercedes-Benz (84 – 2,72 posto) i treći BMW (70 – 3,26 posto). Zadovoljavajući rezultat ostvarili su Nissan (74 – 2,39 posto) i Mazda (64 – 2,07 posto), dok loš rezultat doživljava slavni Ford, koji se na mnogim tržištima bori s Volkswagenom, a u Hrvatskoj je u listopadu uknjižio samo 33 registrirana nova automobila i tržišni udio od samo 1,07 posto. Na dnu su Mitsubishi (26), Jeep (20), Volvo (19), Mini (18), Land Rover (15), Honda (15), Alfa Romero (5), Jaguar (4), Lexus (3), Smart (1), a vrijedi spomenuti da su registrirana i dva Tesla automobila.