LISTOPAD 2021. U ZNAKU DESETE GODIŠNJICE DIGITALNE AGENCIJE KONTRA

FOKUS NA RASTU I REZULTATIMA: Od dva prijatelja koji su se upoznali na Twitteru, do uspješne agencije sa 16 zaposlenih i svjetskim referencama

Objavljeno: 13.10.2021. Metropolitan

Ako radite u svijetu digitala ili ste donekle upoznati s hrvatskim agencijama, vjerojatno ste čuli za Kontru – Full-service digitalnu agenciju koja ovaj mjesec slavi svoj 10. rođendan. Priča počinje s dva prijatelja iz Splita koji su, upoznavši se na Twitteru, odlučili zajedno pokrenuti vlastitu agenciju.

U tom su trenutku, Ilija Brajković i Petar Bogdan imali svaki po dva klijenta pa su odlučili udružiti snage. Krenuli su kao mala social media agencija, a danas nude cijeli spektar različitih marketinških usluga, s fokusom na digitalni marketing te web dizajn i development. Na samom početku, njihovo poslovanje odvijalo se kroz dvije firme – Akciju, agenciju za društvene mreže te FenixApps, startup koji je razvijao Facebook aplikacije i igrice. Nakon što je Facebook odlučio ugasiti tu vrstu aplikacija, Brajković i Bogdan shvatili su da moraju promijeniti svoj pristup, angažirati stručnjake iz različitih područja i proširiti spektar usluga koje njihova agencija nudi.

 

Petar Bogdan

– Shvatili smo da agencija može rasti samo uz zaposlenike koji donose vrijednost našem poslovanju. Zato smo posvećeniangažiranju stručnjaka koji će pomoći pri razvoju naših usluga i zadovoljstvu naših klijenata – rekao je Petar Bogdan, partner u agenciji Kontra.

U 10 godina dugom periodu je, naravno, bilo i uspona i padova. No po svemu sudeći, takvi momenti bili su prilika za rast, učenje i razvoj, a njih se u Kontri, kako doznajemo, uvijek objeručke prihvaćalo. Nakon par  godina poslovanja, Akcija je preselila u Zagreb i ubrzo postala Kontra, a promjenom imena promijenio se i cijeli pogled na biznis i razvoj.

Posvetili su se učenju, edukaciji i rastu te su zauzeli stav koji zagovara “first-class experience” ili u slobodnom prijevodu “prvoklasnog iskustva”. Tu su filozofiju, koja predstavlja poseban odnos prema klijentima, projektima i poslovanju počeli primjenjivati u Kontri te je to učinilo veliku razliku u njihovom pristupu u prodaji, marketingu, ali i internim procesima.

Ilija Brajković

– U ovih 10 godina puno toga smo naučili, ali trudimo se učiti i dalje. Neke stvari smo sigurno mogli odraditi bolje, ali nismo dopustili da nas to omete, zato smo još tu. Fokus nam je na rastu i rezultatima, a za sada smo na jako dobrom putu – izjavio je Ilija Brajković, CEO u agenciji Kontra.

Danas Kontra broji 16 zaposlenika, a planiraju rasti i dalje, što pokazuje i činjenica da su se nedavno preselili u novi, veći ured. O njihovom rastu govori i podatak da se mogu pohvaliti s referencama kao što su Kärcher, Xiaomi, Jameson, Goodyear i mnogi drugi.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba