Slot igre besplatno 2024

  1. Najbolja Kasina Pay4fun: Tablica isplata u ovoj igri ima 12 dobitnih linija i 11 nagrada.
  2. Cashalot Casino 50 Free Spins - Na vama je da odaberete koja Stopa najbolje odgovara vašem bankrolu.
  3. Internetski Kasino S Bpay Kasina 2025: Stopa povrata igrača u igri odnosi se na postotak oklade koji igrač može očekivati da će dobiti natrag za svaku okladu koju je dao.

Online najbolji virtualni blackjack u hrvatskoj 2024

Rulet Taktika
Obično igračima nude određeni iznos besplatnog novca, poput 50 besplatnih okretaja, a morat ćete uložiti određeni iznos novca prije nego što možete povući bilo koji dobitak koji dobijete.
Slot Hellcatraz Bonusi I Besplatne Vrtnje
Iako nam je bilo dostupno oko 7 načina za financiranje, oni se obično razlikuju ovisno o vašem području.
To je rečeno, progresivni dobici podliježu mjesečnim ograničenjima povlačenja, tako da može proći puno vremena prije nego što dobijete sav svoj novac.

Najbolji live poker u hrvatskoj kako pobijediti 2024

Casino Split Radno Vrijeme
Imao je i golf teren (jedini na stripu), a raskošna umjetnička djela bila su svugdje gdje ste se okrenuli.
Kako Koristiti Bpay Za Online Casino U Hrvatskoj
Prijevoznik obično dodaje ove bonuse kao dio posebnih promocija.
Kako Pobijediti Elektronski Rulet

PROMOTIVNA DESTINACIJSKA KAMPANJA

AROUND ZAGREB: Blizu grada, blizu srca

Objavljeno: 12.07.2020. Renata Cisar

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije kreirale su posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom ‘Blizu grada, blizu srca’ / ‘Around Zagreb’.To je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

– Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske kampanje TZZŽ i TZGZ. Za razliku od naših dosadašnjih aktivnosti u kojima TZGZ ciljano promovira određeni turistički proizvod (Festival svjetla Zagreb, zdravstveni turizam, ljetna događanja u Zagrebu, itd.), kampanja ‘Blizu grada, blizu srca’ / ‘Around Zagreb’ je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Ideju o zajedničkoj promociji, o kojoj smo već neko vrijeme pregovarali s kolegama iz TZZŽ, uspješno smo realizirali s dolaskom gospođe Alilović i drago mi je da sada partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije, Slovenije, BiH, a naravno i u drugim dijelovima Hrvatske. Skrećemo pažnju i na nove web stranice www.aroundzagreb.hr koje su posebno kreirane za našu kampanju, a koje daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene’ – izjavila je Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ.

– Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo, a koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom Blizu grada, blizu srca. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb’ – poručila je Ivana Alilović, direktorica TZZŽ.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba