Pošteni blackjack za dvije osobe 2024

  1. Novi Casino U Splitu: A ako skupite hrabrost da ubijete mitskog zmaja s oštrim kandžama i rogovima, dobit ćete 75 puta veću herojsku nagradu.
  2. Mozzart Casino Recenzija I Iskustva 2025 - Na BetMGM pridružili su Bally i DraftKings pod pokroviteljstvom FanDuel.
  3. Slot Zeus God Of Thunder Bonusi I Besplatne Vrtnje: Glavni jackpot obično iznosi impresivnih 5 znamenki.

Legalni automati online 2024

Single Zero Europski Rulet
Igrajte najbolje besplatne online igre sa skrivenim predmetima s igrama sa skrivenim savjetima.
Slot Thundercats Bonusi I Besplatne Vrtnje
Ako se ne možete kockati za novac koji već imate, a to ne šteti gubitku, onda se vjerojatno ne biste trebali kockati.
Uz to, postoji visoko plaćeni zamjenski znak koji može nagraditi do 50 000 novčića.

Besplatni kockanje najnovija igra besplatno 2024

Poker Pravila
Brzina prijenosa sredstava često ovisi o odabranom načinu povlačenja.
Slot Rainbow Jackpots Bonusi I Besplatne Vrtnje
Kad čujete ime Inin, vjerojatno pomi Lite na ogroman hotel ki i kazino kompleks u La vegau.
Bingo 15 Od 90 Kolo 20

Sustav će, prema najavama, biti završen u roku od dvije godine

VIDEO: Ovo je novi sustav naplate cestarine u Hrvatskoj

Objavljeno: 24.09.2024. Metropolitan

Hrvatske autoceste (HAC) potpisale su ugovor s tvrtkama SkyToll iz Slovačke i TollNet iz Češke za uvođenje novog sustava naplate cestarine, vrijednog gotovo 80 milijuna eura. Sustav će, prema najavama, biti završen u roku od 24 mjeseca, a financira se kroz Nacionalni plan oporavka i otpornosti, prenosi Index.

Plaćanje cestarine će se, dakle, obavljati ili korištenjem ENC-a ili očitavanjem registarske oznake vozila, a naplatne kućice za dvije bi godine trebale otići u povijest. Novi sustav, naime, koristi dvije tehnologije: DSRC (radijska komunikacija) za ENC korisnike te ALPR (prepoznavanje registarskih oznaka) za laka vozila. Sustav s ENC-om će biti obvezan za vozila teža od 3,5 tone, a za sva druga vozila bit će dostupan odabir između DSRC i ALPR tehnologije.

Predviđeno je postavljanje 208 naplatnih portala i 140 staza za brzu registraciju, što će omogućiti slobodan prolaz bez zaustavljanja, skratiti vrijeme putovanja i smanjiti emisiju štetnih plinova, najavljuju iz HAC-a. Ono što se ne mijenja jest da će se autoceste i dalje plaćati po prijeđenim kilometrima. Objavljena je i animacija o novom sustavu naplate cestarine u Hrvatskoj, a pogledati je možete OVDJE.

HAC je objavio i kako će se sve obavljati registracija:

  • Putem nove javne web-stranice (korisnik unosi registracijsku oznaku vozila i podatak o bankovnoj kartici koja će biti korištena za podmirivanje troškova)
  • Putem mobilne aplikacije
  • Registracijom u prodajnim uredima Hrvatskih autocesta d.o.o. i koncesionara
  • Neposredno na ulasku u autocestu na jednoj od namjenskih staza za brzu registraciju (vozilo treba ući u registracijsku stazu, kratko se zaustaviti kako bi sustav automatski prepoznao registracijsku oznaku vozila i kako bi korisnik sam unio podatke o bankovnoj kartici)
  • Kod nekog od prodajnih partnera (benzinske postaje, postaje za tehnički pregled itd.)
  • Kupnjom ENC uređaja (putem javne web-stranice i s dostavom na željenu adresu, u prodajnim uredima Hrvatskih autocesta d.o.o. i koncesionara ili odlaskom kod nekog od prodajnih partnera)

Postojeći ENC korisnici morat će samo povezati ENC uređaj s registarskom oznakom vozila. Teška vozila za koje je ENC obavezan također će morati uređaj povezati s registarskom oznakom vozila. Iz HAC-a napominju i kako će stranci, odnosno turisti jednostavno i brzo moći obaviti registraciju putem većeg broja različitih kanala prodaje, a ENC će se moći kupiti preko web-portala.

Kontrole naplate cestarine obavljat će mobilne jedinice, odnosno posebno opremljena vozila koja su u direktnoj komunikaciji s nadzornim centrima, te nadzorni centri za praćenje korištenja autocesta i rješavanje spornih transakcija. Mobilne jedinice će se sastojati od 60 vozila HAC-a, 9 vozila BINA – Istre i 5 vozila Autocesta Zagreb – Macelj.

U HAC-u očekuju da će novi sustav smanjiti operativne troškove, povećati udobnost putovanja te omogućiti fleksibilnost plaćanja. Sustav će biti u potpunosti interoperabilan s postojećim europskim sustavima naplate cestarina, što za vozače teških vozila znači da će s jednim uređajem na teškom vozilu moći koristiti autoceste diljem Europe.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba