Poker I rulet

  1. Rulet Besplatne Igre: Štoviše, posebne značajke igara uvelike su proširene kako bi vam pružile veće šanse za pobjedu i više zabave.
  2. Mummys Gold Casino Recenzija I Iskustva 2025 - Doista, postoji mnoštvo živih kockarnica različite kvalitete koje su danas dostupne igračima internetskih kasina iz Kanade, a svake godine postoje novi pružatelji usluga.
  3. Ohmyspins Casino 50 Free Spins: Nepotrebno je reći da su to snažni brojevi koji će privući igrače.

Legalni kasino igre za besplatne automate za kockanje

Alipay Casino Recenzija I Iskustva 2025
Unatoč svom rastu, tvrtka je i dalje sa sjedištem u Velikoj Britaniji, sa sjedištem u Birchvudu, Voorrington.
Slot Panda King Bonusi I Besplatne Vrtnje
Dakle, jednostavno ćete morati odabrati kombinaciju banke ili igrača.
Innoini u pristojna opcija za ljude iz autralije.

Besplatni žive legalni kasino bonus bez depozita

Najbolja Kasina Interac
Kombinacija ain I ain i aina ada daje ain inu pri tup velikom broju Adržaja, kao i potencijalnim kupcima.
Hrvatska Lutrija Keno Rezultati
Zanimljivo je da su isplate jednake gumbima, maksimalnim ulozima i opcijama čipova.
Circus Casino No Deposit Bonus

U HRVATSKOJ POSJETILI 800 PRODAJNIH MJESTA IZ RAZNIH DJELATNOSTI

Tajni kupci provjeravali kvalitetu usluge u regiji – evo kako stoji Hrvatska

Objavljeno: 07.10.2022. Metropolitan

Među zemljama u regiji prema kakvoći usluga na prodajnim mjestima, Hrvatska se ove godine našla na četvrtom mjestu. Kako piše Poslovni.hr, Hrvatska je iza Bosne i Hercegovine, Slovenije i Makedonije. Pokazalo je to istraživanje “Regionalna usluga-GUEST” agencije Heraklea u suradnji s agencijama iz regije. Radi se o 14. istraživanju kvalitete usluga u regiji koje je od 1. lipnja do 8. srpnja provela Heraklea u suradnji s agencijama za tajnu kupnju iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.

Naime, tajni kupci u Hrvatskoj su posjetili 800 prodajnih mjesta iz raznih djelatnosti – autoindustrije, benzinskih postaja, financijske industrije, maloprodaje, turističko-ugostiteljskih objekata i objekata uslužnih djelatnosti, a mjerili su osnovne elemente dobre odnosno kvalitetne usluge poput pozdrava, utvrđivanja potreba/želja kupaca, poznavanja proizvoda, nuđenja dodatnog proizvoda te zahvale na posjetu.

Hrvatska je tako, s prošlogodišnjeg drugog, pala na četvrto mjesto (72,47 posto) i ostvarila najveći pad rezultata kada se uspoređuju rezultati po državama i to za 4,01 postotni bod u odnosu na prošlu godinu.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba