Rulet bez depozita online bonus

  1. Igre Kasino Hrvatske: To je osobito istinito kada je riječ o igranju na automatima, gdje je gubitak često veći od pobjede, a zabavna vrijednost drži igrače koji se vraćaju po Još svaki tjedan.
  2. Kockarnica Zagreb - Svi trgovci izgledaju vrlo dobro, a vi se možete igrati s trgovcima odjevenim u odjeću koja bi možda mogla ostvariti nekoliko fantazija.
  3. Ice Casino No Deposit Bonus: U međuvremenu, ruke koje izgledaju poput čudovišta mogu se pretvoriti u skupe gubitke na rijeci za još veću ruku.

Online kasino slot igre 2024

Diamond Palace Casino Recenzija I Iskustva 2025
Ako želite igrati u Inin inu, morate e registrirati u kockarnici i odabrati željenu igru.
Supabet Casino No Deposit Bonus
Uz toliko dostupnih opcija, u casino Ininsusu sigurno postoji ponešto za svakoga.
To znači da igrači dobivaju isplatu jedan na jedan kada pobijede.

Igrati elektronski blackjack 2024

Bgaming Slot Igre Igrajte Besplatno
Kockanje na mreži sigurno je ako poduzmete potrebne mjere predostrožnosti kako biste svoje aktivnosti držali privatnima.
Slot Fishin Frenzy Power 4 Slots Bonusi I Besplatne Vrtnje
U rijetkim prilikama kada se nude ove Blackjack promocije, otkrili smo da su stope bonus doprinosa samo 1%.
Internetski Kasino S Ecopayz Kasina 2025

“ZELENA JE NOVA ŽUTA“: U sklopu Weekend Media Festivala održan zanimljiv panel na temu klime, energije i medijskog izvještavanja o tim temama

“Pitanje energije i klime nije pitanje očuvanja okoliša, već opstanka ljudske vrste u pravom smislu te riječi“

Objavljeno: 25.09.2021. Metropolitan

Što je zeleno, je li sve zeleno i što to uopće znači za poslovanje, za svakodnevni život? Klima i energija postale su top teme. Kako se boriti protiv fake newsa, kako ne potpasti pod estradizaciju i banaliziranje teme, kako ne odbiti već privući pozitivnim primjerom za solidarno, održivo i pravedno društvo, na prvom ovakvom panelu koji se održao u sklopu Weekend Media Festivala govorio je prvi čovjek energetske tranzicije u Hrvatskoj dr. sc. Julije Domac, zatim osnivač green.hr platforme i direktor Greencajt festivala Vinko Filipić i Uroš Radojević, stručnjak za održivi razvoj, Mccann Srbija, a panelom je moderirala glasnogovornica REGEA-e Ivana Belić

– Dogodio nam se sindrom noja. Motivirana nepažnja, jer je lakše uvijek zabijati glavu u pijesak. Sada kada je ta glava napokon, makar na pola, izvučena iz pijeska, imamo naglo suočavanje s posljedicama koje su već tu. Pitanje energije i klime nije pitanje očuvanja okoliša, već opstanka ljudske vrste u pravom smislu te riječi. Možda ovo zvuči radikalno, ali je činjenica. Koja i dalje ne pobija našu odgovornost da i te kako možemo i moramo puno toga napraviti. Tako smo s potpune negacije, s glavom u pijesku, došli do faze naglog buđenja koje nikada i niti u jednoj situaciji nije ugodno. Ima li išta gore kada vas netko naglo probudi iz lijepog sna? To je proizvelo silan fokus na temu, a na koncu primoralo velike korporacije da u svojim obraćanjima široj javnosti koriste “zeleno//održivo” kao nešto in, nešto što danas prodaje – kazao je Domac.

Vinko Filipić kroz različite segmente poslovanja već dugi niz godina radi na održivosti, no s pokretanjem zelene platforme priča je dobila puno veći opseg.

Percepcija se mijenja

– O održivom zapravo govorim kroz gotovo cijelu svoju karijeru. Pokrenuvši najveće modno događanje u Hrvatskoj, dajući prostor hrvatskim dizajnerima da pokažu najbolje od sebe, pričam priču o održivosti. Spora moda danas je aktualnija nego ikada prije. Green.hr platforma logičan je nastavak priče samo na jedan puno širi, sveobuhvatniji način. Ona uključuje sve segmente života – od hrane, mode, mobilnosti, stanovanja, edukacije, ali i događanja na EU i nacionalnoj razini koja se tiču energije i klime. Riječ je o platformi koja nastoji informirati, ali i poticati na promjenu. Kao osoba koja godinama radi u medijima, osjetio sam to kao svojevrsnu odgovornost. Ne isključivo tek novi poslovni projekt – istaknuo je Filipić.

Uroš Radojević je pak govorio o tome kako s temom energije i klime stoje građani Srbije.

– Jedna od top tema je pitanje kvalitete zraka. U Srbiji se mogu vidjeti sve češće demonstracije nezadovoljnih građana, što samo po sebi govori da je ova tema prisutna. S druge strane, imamo primjere velikih kompanija koje lutaju. Znaju koliko je važno biti održiv, no ne znaju od kuda krenuti. Nerijetko imaju i jako loše ideje, poput naše naftne kompanije koja je održivo priču, iako ne rade ništa održivo, htjela ispričati kroz nacionalnu kampanju zaštite cvijeća. To su ti apsurdi – rekao je Radojević

No, panelisti su se složili u jednome – percepcija se mijenja.

– Da je tako, pokazuje i činjenica što se na Weekendu prvi puta održava panel upravo na temu održivog. Građani u održivom vide koristi, jer obnovljivi sustavi za nas kao građane znače jeftinije troškove energenata i veći komfor. Poduzetnici također. Medijska industrija prepoznala je temu, ali u narednom periodu bit će važno znati odabrati prave sugovornike za temu. To je zamka u koju se lako upada. I u struci i izvan nje kada neka tema postane popularna, javi se i puno “novih stručnjaka” željnih pažnje, medijskog prostora s nekim drugim ciljevima – složili su se panelisti.

Domac je dodao i da je najgore što se može dogoditi temi zelenog, održivog, temi energije i klime, loše ili krivo informirana javnost.

– Prihvaćanje promjena svakako je dio kulture. Naša kultura je sama po sebi spora. To zna biti jako romantično, ali ne i u nekim kriznim situacijama koje zahtijevaju brzo djelovanje. Nažalost, uvijek se vraćamo i na povjerenje u sustav, institucije. Pred nama je jako puno posla, a vrijeme nikako nije na našoj strani. Svatko treba krenuti od sebe i krenuti s promjenama danas – istaknuo je Domac.

Održivo nema alternativu

Filipić se nadovezao, istaknuvši da je velika odgovornost na onima koji rade u medijskom biznisu.

– U svakom žitu ima i kukolja. Tako je uvijek bilo i tako će uvijek i biti. Svjesnost raste. Raste li brzo koliko bi trebala, teško je reći. Ono što osobno mogu potvrditi, jest da se trudim kroz svoje poslovanje i kroz sve projekte koje radim pokazati da održivo nema alternativu – zaključio je Filipić.

Da je situacija slična i u Srbiji, složio se Uroš Radojević te istaknuo za kraj nužnost povezivanja tema, projekata, ali i komunikacijskih aktivnosti

– Svjesnost naših građana raste. Najbolnija transformacija dogodit će se velikim tvrtkama. Moramo jedni drugima pomoći, jer promjena paradigme je jedno, praksa nešto sasvim drugo – zaključio je Radojević. 

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba