Jackpot automati u hrvatskoj 2024

  1. Bank Wire Transfer Casino Recenzija I Iskustva 2025: Kada je riječ o korisničkoj podršci, sve recenzije o casino ins se slažu da su agenti za korisničku podršku zaista osjetljivi.
  2. Profesionalni Rulet Sistemi - Samo počnite igrati pravi novac u najboljim kockarnicama koje smo pripremili za vas.
  3. Jet Casino Recenzija I Iskustva 2025: Po prirodi su konzervativni i većina ih vodi prosječan način života.

Poker stranice kako brojati karte 2024

Diamond Palace Casino 50 Free Spins
Ako ste novi u pokeru, postoji vodič za početnike koji će vam pomoći u ranim razinama igre.
Zatvoreni Poker Pravila
Kazahstan je glavni autsajder u ovoj skupini.
Igrači ove igre naći će na raspolaganju jahte, brze automobile, kante šampanjca i dijamantne prstenove.

Bonus rulet s kasino automati za igre na srećuma 2024

Kako Zaraditi Novac Preko Interneta Rulet
Sve lijepe grafike koje vidite na bubnjevima.
Najbolja Kasina Neosurf
Uključuje bonus bez depozita, besplatne okrete, bonuse za polog, povrat novca, besplatne žetone za društvene igre, bonus novac itd.
Jackbit Casino Recenzija I Iskustva 2025

Što nam sve donose izmjene i dopune Zakona o sigurnosti prometa na cestama?

Električni romobili morat će biti registrirani, a dopustit će se i jahanje konja na cestama

Objavljeno: 10.07.2021. Metropolitan

Električni romobili konačno će biti ozakonjeni, piše Jutarnji list. Naime, Ministarstvo unutarnjih poslova u javnu raspravu uputilo je izmjene i dopune Zakona o sigurnosti prometa na cestama. Naime, na ulicama se može naići na sve više električnih romobila koji razvijaju brzinu i do 70 kilometara na sat. Prema pojašnjenju iz MUP-a, svi ti električni romobili, prođe li ovaj prijedlog, kao i oni sa sjedećim mjestom, morat će biti homologirani i registrirani da bi mogli sudjelovati u prometu na cestama. Ista je stvar i s električnim biciklima. Svi oni kojima je snaga veća od 0,25 kW i razvijaju brzinu veću od 25 kilometara na sat, također će morati biti homologirani i registrirani.

Prema prijedlogu MUP-a, električne romobile bi mogle voziti osobe starije od 14 godina. Korisnik bi ga mogao voziti po biciklističkoj stazi ili traci. Ako toga nema, mogao bi ga koristiti po nogostupu, ali u tom slučaju bi morao ići brzinom pješaka, odnosno, maksimalno pet kilometara na sat. Dakle, važna razlika između bicikla i el. romobila je u tome da, u slučaju kada nema biciklističke staze, biciklist se mora spustiti na kolnik, a korisnik el. romobila mora ići na nogostup. Ako se neće držati te odredbe, može biti kažnjen s 500 kuna.

Zakonodavac također propisuje da korisnik el. romobila noću koristi reflektirajući prsluk, a mlađi od 16 godina koji voze el. romobil, morat će nositi zaštitnu kacigu. Ovim izmjenama zakona nisu obuhvaćeni i električni bicikli, kojih je na cestama sve više. Tako nije definirano kojim prometnim površinama se oni smiju kretati niti koja je njihova najveća dopuštena snaga i brzina.

Osim električnih automobila, zakonski se prvi put definira i potpuno automatizirano vozilo. Riječ je o vozilu koje se može kretati na cesti bez prisutnosti vozača. Izmjenom zakona se predlaže da samo u takvom vozilu osoba ne mora sjediti na vozačkom mjestu, dok se propisuje kazna od 3 do 7 tisuća za sve one koji koriste vozila s ugrađenim sustavima za pomoć vozaču (djelomično automatizirano vozilo) u kojem vozač ne sjedi na vozačkom sjedalu za vrijeme vožnje te nisu u mogućnosti reagirati u nepredviđenim slučajevima. Takvo ponašanje smatra se izrazito teškim prekršajem, počinjenim s izravnom namjerom.

Predlaže se i povećanje iznosa kazne za vožnju brzinom neprilagođenom uvjetima na cesti, koja je česti uzrok prometnih nesreća. Kazna sada iznosi 500 kuna i predlaže se povećanje na 1000 kuna. Izmjenom zakona radnici “pauka“ moći će ukloniti automobil koji je parkiran na mjestu za punjenje električnih automobila.

Prema ovom prijedlogu vozači koji u automobilu razgovaraju na mobitel uz pomoć slušalica iste neće smjeti imati u oba uha već samo u jednom. Policija namjerava stati i na kraj vlasnicima stranih vozačkih dozvola koji divljaju po hrvatskim cestama. Predlaže se ozakonjenje primjene zaštitne mjere zabrane korištenja strane vozačke dozvole u trajanju od mjesec dana do dvije godine.

Ovim izmjenama Zakona dopušta se i jahanje konja na cestama. To je uvedeno zbog “očuvanja tradicije i kulturne baštine pokladnih i drugih jahanja, te jahanja u turističke svrhe”.

Jahač mora biti stariji od 16 godina te je dužan noću i danju u slučaju smanjene vidljivosti biti označen reflektirajućim prslukom ili reflektirajućom odjećom ili drugom reflektirajućom oznakom. Dok jaše po cesti, ne smije imati više 0,50 promila alkohola u krvi.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba