Strateški kasino rulet bez depozita

  1. Kockanje 2025: Svijet kockanja prepun je varijacija blackjacka.
  2. Slot The Goonies Bonusi I Besplatne Vrtnje - Bonus može dati igraču 100 besplatnih okretaja i pojaviti se vrlo često, ali to nije važno.
  3. 7bitcasino Casino 50 Free Spins: Početak rada na internetskoj stranici pomoću ovog softvera zabavan je i jednostavan postupak.

Siguran poker na hrvatskom za udvostručenje 2024

Socijalno Kockanje
To je učinjeno kako bi stroj radio kako bi ostvario profit.
Euro Casino 50 Free Spins
Innoini vam je predtavljen tim oduševljenih igrača bogatim ikutvom u polovnom vijetu novih internetkih kockarnica u Kanadi.
Igrajte automat za igre na automatu 7 Inin i otkrijte fantastičnu igru s glavnom nagradom od 25,000 višekratnika vaše oklade.

Automati za igranje na pravi novac online 2024

Pula Casino No Deposit Bonus
Bonus za besplatnu okladu ne može se povući.
Slot Fishin Frenzy Power 4 Slots Bonusi I Besplatne Vrtnje
Dvije poker ikone već su imale epsku heads-up bitku ranije.
Sticpay Casino Recenzija I Iskustva 2025

IZ BOLNICE MERKUR TAKOĐER JE STIGLO ANONIMNO PISMO U KOJEM SE ZAPOSLENICI ŽALE NA UVJETE

“Ne plaćaju nam prekovremene. Pacijenti se smrzavaju”

Objavljeno: 28.10.2020. Ante Ferara

Nakon pisma liječnice iz zagrebačke bolnice KB Dubrava u kojem se upozorava da pacijenti nemaju što jesti te da nema lijekova, iz KB-a Merkur također je stiglo anonimno pismo u kojem se upozorava na razne probleme. Prenosimo ga u cijelosti.

“Na Internoj u bolnici Merkur medicinske sestre i tehničari su na izmaku snaga. Na odjelu gastroenterologije dva puta su kolegice bile u izolaciji zbog pozitivnih pacijenata i osoblja. Radile smo ubrzane smjene i imale preko 200-220 sati. Ali plaću za odrađene sate nismo dobile. Ovo je problem koji je star duže vrijeme. Glavna sestra bolnice i glavna sestra Interne vodi dvostruke rasporede, briše nam pošteno i krvavo odrađene sate. To je nešto što radi dugo vremena i to se odavno zna. Navodno isto se radi i našim liječnicima. Tražimo svoja prava i pošteno zarađenu plaću u ovim teškim uvjetima. Osim financijskih problema, problemi u sestrinstvu na Internoj se gomilaju, sestra ništa ne rješava, vlada ne-organizacija i opće nezadovoljstvo kolega i kolegica. Sve se to zna i gura se sve pod tepih. Puno naših kolegica s odjela gastroenterologije i nefrologije je otišlo. Ali sestra je u bolnici svaki dan više od 12 sati, godišnji odmor ne koristi, ali probleme ne rješava. Pitamo se i gdje je zakon kad je u pitanju i ne korištenje godišnjih odmora. Sa strahom čekamo i zimu jer radimo u neljudskim uvjetima. Tko god se prošeće odjelom gastroenterologije i nefrologije vidjet će o čemu se radi. Pacijenti se smrzavaju, prozori se ne mogu zatvoriti ili otvoriti, puše kroz prozore, curi voda kroz prozore, kolegice stavljaju plahte i deke na prozore, pacijenti nas napadaju i žale nam se da im puše i da im je hladno. Odjeli su prljavi. I nikog nije briga. Molimo Vas za pomoć da se problemi sestrinstva, uvjeti rada i skrbi pacijenata hitno riješe na internoj”.

Iz bolnice kažu kako su primili istu anonimnu predstavku te zbog nje održali sastanak rukovodećih sestara ustanove i evidentičara radnog vremena. 

“Utvrđeno je da se odjelna evidencija radnih sati, dostupna također na intranetu naše ustanove, u cijelosti poklapa s evidencijom radnih sati koju vodi Glavna sestra bolnice. Svi radni sati liječnika i medicinskih sestara u Kliničkoj bolnici Merkur se ispravno evidentiraju i plaćaju sukladno odredbama važećeg Kolektivnog ugovora za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja, a provode putem sustava Centralnog obračuna plaća Ministarstva financija. Bitno je napomenuti da niti jedan liječnik ili medicinska sestra nisu podnosili pritužbe na uvjete rada u našoj ustanovi, niti su navodili istovjetne ili slične organizacijske probleme koji se spominju u anonimnoj predstavci. Svjesni smo činjenice postojanja nedostataka na zgradi naše ustanove, prisutnima radi njene starosti i ovogodišnjeg potresa, međutim ističemo kako su svi nedostaci u postupku otklanjanja i sanacije. Ovdje također smatramo bitnim napomenuti kako niti jedan pacijent, niti članovi njihovih obitelji, nisu podnosili pritužbe na prostorne uvjete u Klinici za unutarnje bolesti”, stoji u odgovor iz KB-a Merkur koji je objavio Večernji list.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba