Pouzdan blackjack na hrvatskom za udvostručenje 2024

  1. Slot Magic Stars 6 Bonusi I Besplatne Vrtnje: Međutim, prerano je suditi o volatilnosti igre prilikom pisanja ove recenzije, pa se držimo činjenica.
  2. Najbolji Rulet Sistem - Postoje i druge zanimljive opcije, kao što su Ainsus i Ainsus.
  3. Igrica Poker: Ako želite igrati online slotove, pozivamo vas da saznate više o najboljim uslugama obrade plaćanja putem interneta i odaberete najbolji način plaćanja među njima.

Rulet bonus s kasino automati za novac za igre na srećuma 2024

Pragmatic Play Casino Igre 2025
Strastveni igrači internetskih kasina koji traže ogroman izbor igara došli su na pravo mjesto.
Betsoft Casino Igre Recenzija
Tijekom igre možete dobiti poseban množitelj nagrada.
Međutim, također možete iskoristiti besplatnu nadogradnju svog računa za Alineju i nadograditi se na neograničeni Status.

Koji su vrtnje za igre legalni 2024

Slot Mayana Bonusi I Besplatne Vrtnje
Ploča je izrađena od čvrstog zrakoplovnog aluminija obrađenog računalnom, numerički upravljanom opremom s vrlo visokim tolerancijama.
Wazdan Casino Igre 2025
U tehnološkoj utrci postoje različiti načini igre.
Texas Holdem Poker Igre 123

PROMOTIVNA DESTINACIJSKA KAMPANJA

AROUND ZAGREB: Blizu grada, blizu srca

Objavljeno: 12.07.2020. Renata Cisar

Turistička zajednica grada Zagreba i Turistička zajednica Zagrebačke županije kreirale su posebnu promotivnu kampanju posvećenu Zagrebu i njegovoj okolici pod sloganom ‘Blizu grada, blizu srca’ / ‘Around Zagreb’.To je prvi put da ove dvije turističke zajednice partnerski surađuju, promovirajući zajedničkim snagama glavni grad i zagrebački zeleni prsten kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

– Boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi s fokusom na zdravlje, sigurnost, održivost i kompatibilnosti ponude Zagreba i njegove okolice, glavne su odlike partnerske kampanje TZZŽ i TZGZ. Za razliku od naših dosadašnjih aktivnosti u kojima TZGZ ciljano promovira određeni turistički proizvod (Festival svjetla Zagreb, zdravstveni turizam, ljetna događanja u Zagrebu, itd.), kampanja ‘Blizu grada, blizu srca’ / ‘Around Zagreb’ je posebna i važna jer je riječ o konkretnoj destinacijskoj promidžbi. Ideju o zajedničkoj promociji, o kojoj smo već neko vrijeme pregovarali s kolegama iz TZZŽ, uspješno smo realizirali s dolaskom gospođe Alilović i drago mi je da sada partnerski nastupamo na ciljanim tržištima: Njemačke, Austrije, Slovenije, BiH, a naravno i u drugim dijelovima Hrvatske. Skrećemo pažnju i na nove web stranice www.aroundzagreb.hr koje su posebno kreirane za našu kampanju, a koje daju kreativne prijedloge kako provesti, npr., tri dana u Zagrebu i okolici, stvarajući nove doživljaje i uspomene’ – izjavila je Martina Bienenfeld, direktorica TZGZ.

– Prijateljstvo između Zagreba i Zagrebačke županije iskazuje se i u ovim izvanrednim okolnostima obostrano potvrđujući uzajamno povjerenje i partnerstvo, a koje je rezultiralo destinacijskom kampanjom Blizu grada, blizu srca. U samoj pripremi pratili smo trendove na tržištu putovanja, osluškujući sigurnosnu situaciju te sada pokrećemo zajedničku kampanju na tri strana jezika: engleskom, njemačkom, slovenskom i, naravno, hrvatskom jeziku. U TZGZ prepoznali smo idealnog partnera te smo sigurni kako će se naše zajedničke kampanje provoditi i u budućnosti jer Zagrebačka županija grli Zagreb’ – poručila je Ivana Alilović, direktorica TZZŽ.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba