Rulet bez depozita kasino besplatno 2024

  1. Wirecard Casino 50 Free Spins: U sklopu promocije moći ćete dobiti 50 besplatnih okretaja za svaki tjedan redovitog igranja.
  2. Plinko Casino No Deposit Bonus - Simboli za snijeg mogu se nasumično proširiti popunjavanjem bubnja i zamjenom svih simbola osim Scattera.
  3. Evro Jackpot Dobitki: Na stranicama se koristi niz različitih dobavljača softvera za online kockarnice, uključujući i neke titans industrije, kao što je NetEnt, Bally, IGT, Microgaming, PlayNGo, WMS, Quickspin i neke druge.

Posebni slot strojevi daju igračima da igraju besplatno 2024

Kako Koristiti Neteller Za Online Casino U Hrvatskoj
Postoji mnogo dobavljača igara koji povećavaju šarm igranja U ovom novom kasinu.
Netent Casino Igre 2025
Nudeći aplikaciju temeljenu na pregledniku koja se može koristiti na tabletima i pametnim telefonima sa sjedištem u Ninsu i Ninsu, prijava za račun u ninsu može biti ključ za ugodno iskustvo u pokretu.
Češći simbol onih s dodatnim moćima je logotip koji možete koristiti kao divlji simbol.

Automati za igre na sreću za online kockanje 2024

Cardano Casino No Deposit Bonus
Ako se bavite Blackjackom, casino Inninos nudi vam pristojnu kolekciju igara koje možete odabrati.
Slot Great Rhino Deluxe Bonusi I Besplatne Vrtnje
Trenutno ste u potrazi za takozvanim najboljim kasinom za casino.
Internetski Kasino S Fast Pay Kasina 2025

PROMOTIVNA KAMPANJA TURISTIČKE ZAJEDNICE GRADA ZAGREBA "BLIZU GRADA, BLIZU SRCA" PROŠIRENA JE NA KRAPINSKO – ZAGORSKU ŽUPANIJU

PO PRVI PUTA ZAJEDNO U KAMPANJI: Krenite gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusite tri dana zanimljivosti i opuštanja ili se zabavite i provedite aktivan vikend

Objavljeno: 19.08.2021. Metropolitan

Promotivna kampanja Turističke zajednice grada Zagreba “Blizu grada, blizu srca”, proširena je kroz suradnju s Turističkom zajednicom Krapinsko – zagorske županije te se, time, po prvi puta zajedno promoviraju Zagreb i Zagorje kroz jedinstvenu destinacijsku kampanju.

Uz fokus na boravak na otvorenom, u zelenilu i prirodi dodatan naglasak stavljen je na eno-gastronomsku ponudu i povijesnu baštinu, a direktorica TZGZ, Martina Bienenfeld je poručila: – Suradnja s Turističkom zajednicom Krapinsko – zagorske županije logičan je korak nadogradnje naše kampanje “Blizu grada, blizu srca”. Kreirali smo novi vizual, promotivni film, kao i web stranice, gdje nudimo razne itinerere i ideje za izlete koji prirodno povezuju Zagreb i Zagorje. Tako se može krenuti Gastronomskim putevima Zagreba i Zagorja, iskusiti tri dana zanimljivosti i opuštanja ili, pak, pogledati prijedloge za Zabavan i aktivan vikend u Zagrebu i Zagorju. Tu je i nova rubrika Jeste li znali koja otkriva da više od 75 posto površine Zagreba prekrivaju zelene površine te da se barem jedan od 45 gradskih parkova nalazi u svakom kvartu, kao i druge zanimljivosti. Osim toga, kroz kratke video recepte predstavlja se tradicionalna kuhinja Zagreba i Krapinsko – zagorske županije. TZGZ kampanju pokreće na tržištima Austrije, BIH, Hrvatske, Njemačke, sjeverne Italije, Slovenije i Srbije, a svi materijali, kao i web stranice jezično su prilagođeni tržištima kojima se obraćamo. Ovakvim sadržajima produžujemo boravak gostiju u obje destinacije – kazala je Bienenfeld.

Voditeljica TZ KZŽ, Sanja Škrinjar je također izrazito zadovoljna prvom takvom suradnjom.

– Preklapanja najznačajnijih emitivnih tržišta za obje destinacije su svakako polazišna osnova za realizaciju jedne takve suradnje i vjerujemo da se izuzetno dobro nadopunjujemo u kreiranju još kvalitetnije i bogatije ponude za sve buduće goste naših destinacija, s tendencijom produženja boravka na području Zagreba i Zagorja, tim više što se Zagorje “naslanja” na Zagreb i itekako je dobra cestovna povezanost dviju najznačajnijih turističkih destinacija u kontinentalnom dijelu Hrvatske – objasnila je Škrinjar.

Inače, kampanja „Blizu grada, blizu srca” kreirana je s ciljem stvaranja jedinstvene platforme promocije bogate ponude Zagreba i njegove okolice. Sada je proširena na Krapinsko – zagorsko županiju te će se, kao destinacijska kampanja, obraćati emitivnim tržištima tijekom cijele godine. Web stranica www.aroundzagreb.hr nudi kreativne prijedloge što treba vidjeti i raditi, a na njima se nalazi i promotivni film koji pokazuje prirodnu, eno-gastronomsku, sportsku i povijesnu ponudu Zagreba i Zagorja.

Najnovije po kategorijama

Objavljeno u isto vrijeme

Komentirajte putem Facebook-a

Pročitajte više s našeg weba